KaffeKarens Ny blog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    KaffeKarens Ny blog

    Karen Dysted (aka KaffeKaren) er lige for tiden på en længerevarende kaffetur til Kenya. Jeg mødte Karen et par gange i løbet af WBC i København, bl.a. da hun stod som barista hos TCC. Derudover blev hun også nr. 2 til DM i cupping, da Casper vandt. Så faktisk er hun måske verdens næstbedste cupper

    Men grunden til jeg skriver et indlæg om Karen nu, er at hun er begyndt at blogge fra Kenya. Jeg er sikker på, at der vil komme noget interessant læsning her i løbet af de næste to måneder, hvor hun befinder sig dernede.

    Du kan finde hendes blog her: http://www.kaffekaren.blogspot.com/
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • filip
    Stamgæst
    • Mar 2008
    • 761

    #2
    Re:KaffeKarens Ny blog

    det lyder spændende
    hva´så med dig Mobak.. er du i Kina nu eller er du kommet hjem ? Og hvordan er kaffesituationen i Kina ?
    Mazzer Mini Electronic A
    TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
    Gene Café kafferister
    Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
    Mypressi Twist


    \\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

    Comment

    • KaffeKaren
      Grøn bønne
      • Oct 2008
      • 1

      #3
      Re:KaffeKarens Ny blog

      Ahhhh, jeg blev altså kun nummer 3. Jakob Dupont fra Copenhagen Roaster blev nummer 2;0)
      Jeg glæder mig til at fortælle kaffehistorier fra de varme lande, og jeg svarer meget gerne på spørgsmål.

      Mange kærlige Kaffehilsner

      kaf´Karen

      Comment

      • Skurken
        Master Brewer
        • Jun 2008
        • 1985

        #4
        Re:KaffeKarens Ny blog

        Ej altså... hvis du kun blev nummer 3 ved jeg altså ikke hvor interessant det er.

        Ok, måske er jeg bare meget misundelig!

        Lyder rigtig spændende.
        Mvh. Anders


        Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

        Comment

        • MoBak
          Administrator
          • May 2007
          • 3610

          #5
          Re:KaffeKarens Ny blog

          KaffeKaren wrote:
          Ahhhh, jeg blev altså kun nummer 3. Jakob Dupont fra Copenhagen Roaster blev nummer 2;0)
          Jeg glæder mig til at fortælle kaffehistorier fra de varme lande, og jeg svarer meget gerne på spørgsmål.

          Mange kærlige Kaffehilsner

          kaf´Karen
          Arh, jeg er ved at blive gammel! :dry:

          Men spændende læsning er det i hvert fald

          OT: @filip: Jeg er stadig i Kina, og jeg kan sige, at jeg savnet min kaffe derhjemme. Har faktisk en pose E-bar blend med, som jeg har en halv aftale om at mødes med en kinesisk CoffeeGeek-bruger og smage sammen. Men det er desværre tvivlsomt, at jeg får tid til det.
          Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

          La Marzocco GS/3
          Baratza Forté
          Bestmax filter


          1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

          Comment

          Working...
          X