Nyt espressobar arrangement?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BaristaDK
    Master Brewer
    • Nov 2007
    • 1643

    Nyt espressobar arrangement?

    Er der nogen der ved noget om hvor og hvornår der bliver holdt et nyt arrangement, hvis der da gør?, hvilket jeg selfølgelig håber meget på...
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
  • Søren Wolder
    Administrator
    • May 2007
    • 613

    #2
    Re:Nyt espressobar arrangement?

    Der bliver bestemt afholdt flere EspressoBar arrangementer - og det varer ikke så pokkers længe.

    Der kommer en udmelding om flere spændende ting i løbet af kort tid kan jeg godt afsløre....
    Administrator på EspressoBar

    Black coffee rules...

    Comment

    • MoBak
      Administrator
      • May 2007
      • 3610

      #3
      Re:Nyt espressobar arrangement?

      BaristaDK wrote:
      Er der nogen der ved noget om hvor og hvornår der bliver holdt et nyt arrangement, hvis der da gør?, hvilket jeg selfølgelig håber meget på...
      Tænker du på et arrangement ligesom det vi afholdt i Kaffe-Agenternes lokaler i januar? Det bliver helt sikkert afholdt igen, men vi har ikke fastsat en dato for det. Men det bliver sikkert engang i løbet af de første måneder i det nye år.

      Inden da tror jeg dog vi vil se andre typer af arrangementer. Vi arbejder på flere fronter med at komme med noget nyt. Jeg siger ikke så meget mere nu, men ét af dem er jo omtalt her
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

      La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter


      1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

      Comment

      • BaristaDK
        Master Brewer
        • Nov 2007
        • 1643

        #4
        Re:Nyt espressobar arrangement?

        Tænker du på et arrangement ligesom det vi afholdt i Kaffe-Agenternes lokaler i januar? Det bliver helt sikkert afholdt igen, men vi har ikke fastsat en dato for det. Men det bliver sikkert engang i løbet af de første måneder i det nye år.

        Inden da tror jeg dog vi vil se andre typer af arrangementer. Vi arbejder på flere fronter med at komme med noget nyt. Jeg siger ikke så meget mere nu, men ét af dem er jo omtalt her
        Ja, det glæder mig at høre alt sammen! Det lyder til at det bliver en spændende tid de næste måneder fremover.

        Jeg er helt sikkert interesseret i foreningen! Det lyder utroligt spændende.
        \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

        Comment

        • MoBak
          Administrator
          • May 2007
          • 3610

          #5
          Re:Nyt espressobar arrangement?

          BaristaDK wrote:
          Jeg er helt sikkert interesseret i foreningen! Det lyder utroligt spændende.
          Det var nu ikke så meget foreningen jeg tænkte på. Den har vi intet med at gøre - omend jeg personligt synes det er en super idé. Men idéen og initiativet er Hobzons, og vil ikke have nogen officiel forbindelse til EspressoBar. Jeg tænkte nu mere på, at jeg i den tråd afslører, at vi arbejder på at etablere et \"DM for Hjemmebaristaer\". Der kommer nærmere info i løbet af et par uger - senest.
          Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

          La Marzocco GS/3
          Baratza Forté
          Bestmax filter


          1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

          Comment

          • Skurken
            Master Brewer
            • Jun 2008
            • 1985

            #6
            Re:Nyt espressobar arrangement?

            Spændende! Jeg er helt klart med på en espressobar sammenkomst og/eller et DM for hjemmebaristaer (selvom jeg nok ville holde mig til at være tilskuer på dette! )
            Mvh. Anders


            Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

            Comment

            • bss
              Mørkristet
              • Jun 2008
              • 314

              #7
              Re:Nyt espressobar arrangement?

              Det er jeg også!

              Hvad med en kaffetur rundt omkring i det københavnske. Altså ud på 3-4 af de gode steder, og prøve deres kaffe? Nogen der er med på idéen?
              Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
              Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

              Comment

              Working...
              X