Huky500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • summer
    Coffeeholic
    • Jun 2011
    • 1407

    [Solgt] Huky500

    Så er min Huky500 til salg.
    Det er en serienr. 302 (bygget dec 2013) med en 2. generation skorsten, 1 analog probe, 2 k-prober, og perforeret tromle.
    Medfølger:
    2 blæsere med skorstensadaptere (exhaust) og flexrør
    Parker 5321 GP gasblus (8500 btu)
    5kg gasflaske
    Amprobe TMD-56 datalogger
    Forskellige strømforsyninger til tromlemotoren, så man kan skifte tromlehastighed.

    For dem der ikke kender Huky500 kan jeg fortælle, at den bliver håndlavet af Mr Kuanho Li i Taiwan. Den er af rustfrit stål og lavet til en batchstørrelse på 500g, og jeg har ristet 550g i den uden problemer. Jeg har dog mest ristet portioner på 350-400g i den, for at have mere styring gennem risten - så kan jeg fuldstændig selv bestemme hastigheden på risten.
    En stor fordel ved Huky500 er, at den er bygget til at holde. Den er tung og gennemtænkt, og jeg har ikke oplevet nogen problemer med byggekvaliteten. Derudover er den nem at modificere, og er det oplagte valg til en fingernem type - der findes masser af hjælp til risteren, både til rist og modificering, på https://www.hukyforum.com/.
    Tjek f.eks. dette setup med computerstyret gas og luft! https://www.hukyforum.com/index.php/....html#msg12284
    Med den medfølgende Amprobe datalogger kan man få de 2 k-probedata via USB ind i en PC, og se kurverne i feks det gratis software Artisan. Det giver et genialt overblik mens man rister.

    Jeg er i virkeligheden super glad for risteren, det er en trofast lille gut - så jeg sælger kun fordi jeg har brug for en lidt større rister...

    Original pris ialt 12748,-
    Jeg sælger for 7500,-

    Kan afhentes på Østerbro i Kbh
    Vedhæftede filer
    Last edited by summer; 8. September 2016, 18:16.
  • graybean
    Grøn bønne
    • May 2015
    • 3

    #2
    Jeg byder 5000,-. For mig er 7500,- i overkanten når man tænker på at den har 3 år på bagen og kigger på nypriserne.

    Comment

    • summer
      Coffeeholic
      • Jun 2011
      • 1407

      #3
      Tak for budet! Det vil jeg overveje...

      Comment

      • summer
        Coffeeholic
        • Jun 2011
        • 1407

        #4
        risteren er solgt.

        Comment

        Working...
        X