Izzo vs Rocket vs ECM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jepsen
    Lysristet
    • Aug 2007
    • 105

    #16
    Jeg er helt enig. Og kan tilføje, paddle eller ej er Bianca en af de billigste dual boiler maskiner. Brewtus er billigere, og virker også billigere.

    Comment

    • Jepsen
      Lysristet
      • Aug 2007
      • 105

      #17
      Jeg har haft en supermodded Silvia med pid, isolering og en simpel varmeveksler.
      Og så en semi-prof hx (Faema Compact). Jeg har også af og til arbejdet på store 2 gruppers prof maskiner.
      Jeg er umanerlig tilfreds med Bianca.

      Comment

      • Riis87
        Lysristet
        • May 2018
        • 125

        #18
        Oprindeligt indsendt af Jepsen Se indlæg
        Jeg har haft en supermodded Silvia med pid, isolering og en simpel varmeveksler.
        Og så en semi-prof hx (Faema Compact). Jeg har også af og til arbejdet på store 2 gruppers prof maskiner.
        Jeg er umanerlig tilfreds med Bianca.
        Det lyder til at det er en rigtig fin maskine. Ikke mindst til prisen.
        Fedt lige at høre at du har en masse erfaring med andre maskiner også, og at Biancaen stadig ligger højt på din "rangliste".

        Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
        Du bør spørge dig selv om du vil få det brugt, eller de ekstra muligheder blot gøre det mere kompliceret end hvad godt er.

        Maskinen her er mest til dem der ønsker at lege/eksperimentere eller brygge filter rist som espresso og lignende. Hvis man ikke rigtigt ser sig selv gøre nogle af de ting, men blot ønsker gode almindelige skud på bønner ristet til espresso bliver det lidt en unødvendig feature og det bliver endnu mere hvis man samtidigt kun drikker det med mælk.

        Det er en af de vigtigste ting ved køb, at man ikke køber mere end man reelt har brug.
        Det er en rigtig god pointe, Malling! Tak for påmindelsen :-)
        Men omvendt tænker jeg at det kun kan være et plus at Biancaen kan justere trykket på den måde. Hvis man ikke har lyst til at lege med det kan man vel altid bare sætte den til et bestemt tryk og ikke pille mere ved det - så fungerer maskinen vel bare ligesom Rocket, Izzo eller en af de andre lignende maskiner?
        Og den er jo ikke dyrere (faktisk billigere), end de andre dual boilers.
        Venligst
        Riis87

        Comment

        Working...
        X