Nespresso gourmet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ole Hansen
    Lysristet
    • Jan 2013
    • 134

    Nespresso gourmet?



    Der røg al min respekt for Mortens Kro sig lige en tur i havnen :-) Nespresso Gourmet?

    Hvilke restauranter går rent faktisk op i den kaffe de serverer?
  • Kleen™
    Espresso
    • Jan 2009
    • 511

    #2
    Jeg bli'r så traaaaaat...
    Simone: Nuova Simonelli Appia Volumetric, stålsider, no-burn arm, WBC-jet & -gliceurs
    Mario: Mahlkönig Vario, the Third
    Betty: 58,7mm Pullman Barista Convex, Cobalt Blue
    Gustav: "The Sound of Syphons", spritdrevet anno ca. 1950

    Comment

    • Jacob
      Master Brewer
      • Feb 2008
      • 1600

      #3
      Tjaa - men hvis nu rigtig kaffe havde være selvmord

      Comment

      • KristianK
        Administrator
        • Aug 2009
        • 4365

        #4
        Det er en sjov og lærerig video på mange områder, som slet ikke har noget med kaffe at gøre.
        For eksempel den lille "konflikt" som restauranten nærmest fremprovokerede ved ikke at ville servere sukker og mælk og hvad det gjorde ved kunderne.
        Efter de satte sukker og mælk frem på bordet, men opfordrede folk til at smage uden først, så går der dage imellem at kunderne tager mælk og sukker. Menneskehjernen er sjov.

        Jeg forstår så udmærket logistikken gør det umådeligt svært at servere andet, når nu det skal ramme Vendelboe-kvalitet hver gang. Det har jeg respekt for.
        Men så synes jeg måske stadig at René vælger at servere noget, som verdenen fortæller ham er godt. Han taler meget om sin espressomaskine, som han benytter hver morgen og aften og om hvor godt det smager. Jeg synes ikke at han virker som om, at det Nye Nordic Approach er noget han selv nyder.... måske er det fordi jeg synes det smager ligesom anmelderen gør
        KristianK
        En del af EspressoBar


        Følg mig meget gerne på
        https://instagram.com/kristianskaffe.dk
        https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

        Hjemmeside
        www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

        Comment

        Working...
        X