Indstille tryk på ECM Classika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristianNord
    Grøn bønne
    • Dec 2018
    • 3

    #16
    Jeg er gået igang med dette projekt men kan se at pladsen er ret lille og jeg er nødsaget til at søge hjælp
    Den eneste jeg har kunne skrue på, er den (nr4 på billedet) som sender mig videre ind og der sidder den bløde slange stadig på. Under kan jeg ikke skrue på mere men kun hive slangen af som jeg jo selvfølgelig ikke tør .



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment

    • Hegnet
      Mørkristet
      • Sep 2017
      • 387

      #17
      Jeg forstår ikke 100% din beskrivelse, men måske kan du lægge et bedre billede, der viser hele din OPV. Ud fra det tidligere billede kan jeg ikke helt afgøre, om den bløde slange faktisk er spændt fast med en omløber (en møtrik, der holder slangen på plads). I så fald er det ikke denne, der skal justeres. :-) Prøv at søge på billeder af OPV og justering. De ser lidt forskellige ud, men princippet er det samme. Det eneste, der kan ske ved at hive slangen af (mens pumpen _ikke_ kører), er, at der drypper lidt vand ud; det er ikke så farligt.
      DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
      MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
      Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
      Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

      Comment

      Working...
      X