Nyt site - GourmetBar.dk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Nyt site - GourmetBar.dk

    EspressoBar har valgt at åbne endnu et community på nettet. Vi er stolte af og spændte over at præsentere EspressoBars nye søstersite, GourmetBar.dk.

    Idéen med siden er at skabe et sted, hvor Danmarks madinteresserede kan mødes for at dele deres passion for god mad og drikke, udveksle opskrifter og erfaringer og have generelle diskussioner om mad og madlavning. Præcist som her på EspressoBar, men bare dækkende for hele området indenfor mad og drikke.

    Vi håber selvfølgelig, at mange af vores brugere her på EspressoBar vil tage godt imod idéen og oprette en bruger og deltage i diskussionerne, så vi kan få skabt et lige så godt, konstruktivt og hyggeligt community derovre, som vi har her. Vi ved jo, at mange af kaffeentusiasterne herinde, også har interesser inden for andre kulinariske discipliner såsom bagning, grillning og meget andet. Så som sagt håber vi, at I vil tage disse interesser med jer over på GourmetBar og hjælpe os med at få sparket gang i det!

    Sitet er ikke færdigudviklet endnu, men forummet er etableret og vi har fået skabt en struktur, som vi tror, vil fungere. Men det vil først rigtigt vise sig, når emnerne begynder at tikke ind og der kommer godt gang i debatten derinde.


    Vi ses derovre!
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • Jacob
    Master Brewer
    • Feb 2008
    • 1600

    #2
    Tror I skal I lave en søg og erstat for ordet espressobar?!

    Jacob,

    Tak for din registrering på GourmetBar Forums! Vi er glade for at du har valgt at deltage og vi håber du vil få mange fornøjelige timer på www.EspressoBar.dk, og at du vil deltage aktivt i forumet.

    Hvis du har behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte en moderator eller administrator.

    Der er udarbejdet et sæt retningslinjer for brug af siden, som er godkendt i forbindelse med din oprettelse af brugerprofil. Reglerne skal overholdes ved brug af siden. Er der spørgsmål til reglerne, er du meget velkommen til at kontakte EspressoBar.

    Venlig hilsen

    EspressoBar Teamet


    Med venlig hilsen
    GourmetBar Forums

    Comment

    • MoBak
      Administrator
      • May 2007
      • 3610

      #3
      Tak Jacob.

      Der er garanteret en masse af denne slags, så sig endelig til
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

      La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter


      1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

      Comment

      • MoBak
        Administrator
        • May 2007
        • 3610

        #4
        Det er hermed rettet. Det har sneget sig ind sammen med den danske sprogfil, som jeg har kopieret fra EBar.
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

        La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter


        1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

        Comment

        • Jacob
          Master Brewer
          • Feb 2008
          • 1600

          #5
          Det duede ikke med et nyt gourmet site?!

          Comment

          • MoBak
            Administrator
            • May 2007
            • 3610

            #6
            Det var en prioritering af tid. Der var ikke rigtigt noget aktivitet, så jeg brugte ikke meget tid på at få de sidste detaljer på plads til at jeg ville lancere sitet bredere. Havde der været en indlæg eller to om ugen havde jeg nok givet det en større chance. Det er ikke for at være tudefjæs, for jeg kunne bare have givet den gas og reklameret meget bedre for det. Men som sagt var det en prioritering af tid.

            Så skete der det for et par uger siden at sitet blev hacket og dermed lukket af hostingudbyderen. Nu er der nogle dages arbejde i at få det op at køre igen.

            Er der nogle, der tror på potentialet og har en interesse i at bruge sitet, så giver jeg det gerne en chance mere
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

            La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter


            1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

            Comment

            • P. Michel
              Mellemristet
              • Jan 2015
              • 165

              #7
              Hmm.. Jeg vidste slet ikke der var et gurmetsite ala det her..
              Jeg er utrolig mad og vin intresseret, men må hellere holde mig fra det, da mit hoved er fuld af mad og opskrifter, ja det er det som det meste af min fritid går med..
              Men synd der ikke var interesse for det, for jeg havde nok kigget lidt beskedent med i kulissen.. Som herinde. :-)
              -Futurmat ariete 1GR med shottimer.
              -Rossi RR45 espresso grinder
              -OBEL Mito Istantaneo grinder
              -Precision EP0700 grinder
              http://espressions.eu/products/precision-grinder/
              -Feldgrind by Knock
              -Aeropress.

              Comment

              • Jacob
                Master Brewer
                • Feb 2008
                • 1600

                #8
                Henriks foto-forum døde også ud

                Comment

                Working...
                X