Nye under-emner i Udstyrsforum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Nye under-emner i Udstyrsforum

    Jeg har oprettet to nye fora under "Tilbehør".

    Et til Fuldautomatiske maskiner, kapselmaskiner mv. Jeg håber at det hermed bliver nemmere for brugere, som kommer ind og leder efter vejledning i denne type maskiner at finde rundt i tidligere gode råd. Det kan selvfølgelig være svært at skelne altid, da en diskussion kan gå fra at handle om fuldautomatiske maskiner, men senere skifte til at handle om semi-automatiske idet spørgere måske bliver inspireret i en ny retning. Men jeg tror det bliver en lille forbedring.

    Derudover har jeg oprettet et forum til emner vedrørende vand og vandbehandling. Det er et ret komplekst emne og der popper ind imellem nogle ret lange diskussioner op om dette. Og det passede faktisk ikke helt ind i nogle af de øvrige emner. Derudover forventer vi at starte et lille tema omkring vandbehandling indenfor nærmeste fremtid.

    Jeg har flyttet nogle få tråde ind i de nye forummer, men hvis I falder over nogle, som bør flyttes, må I gerne lige kommentere i den konkrete tråd, at den bør flyttes, så skal vi nok følge op på det.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
Working...
X