Bloggere til Kaffemesterskaber søges

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Bloggere til Kaffemesterskaber søges

    Hej EBar brugere,

    Nu havde vi så god held med at søge en blogger til den tidligere omtalte produktlancering i København, så nu prøver vi igen

    Der er som skrevet på vores blog Kaffemesterskaber 2014 i Aarhus på søndag. Konkurrencerne er netop blevet godkendte som officielle hvilket betyder at SCAE i London har godkendt, at vinderne vil få adgang til de internationale mesterskaber.

    Konkurrencerne foregår på caféer i Aarhus mellem kl. 11 og 21, og vi ved at der er brugere her på EspressoBar, som vil tage tage ind og overvære konkurrencerne.

    Kunne vi ikke arrangere lidt fælles blogging ved at få de af vores brugere, der er tilstede, til at skrive lidt om, hvad der sker i dagens løb?. Jeg tænker, at det kunne ske i en tråd per konkurrence i vores forum, hvor alle der gider, poster, hvad de lige synes de oplever af interessante ting. Der er altså ingen forpligtelser i forhold til form og indhold. Det kunne bare være meget fedt, hvis det var muligt at følge lidt med, også for os, som ikke har mulighed for at være der fysisk. Så blot lidt korte opdateringer om, hvem der pt konkurrerer, hvordan er stemningen, hvad er temaet for den enkelte baristas præsentation osv. Samt et foto i ny og næ. Har man tapatalk, er det jo ganske nemt at poste både foto og tekst.

    Jeg håber, at vi kan få dette op at køre. Det er jo nærmest et lille socialt medie eksperiment - en slags "crowd-blogging", kan man vel kalde det

    Jeg vil gerne (her i tråden) høre fra alle folk, som forventer at være tilstede og som tror, at de gider smide et par indlæg i vores forum i løbet af dagen
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • frachlitz
    Stamgæst
    • Jul 2013
    • 936

    #2
    Jeg smider gerne et par indlæg om mine oplevelser :-)
    LMWDP #422
    La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
    Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
    Aillio Bulet R1 Pre-order
    BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

    Comment

    • WilliamSkov
      Mellemristet
      • Sep 2013
      • 273

      #3
      Nogen der ved om der er gratis Wi-fi de forskellige steder hvor det foregår? Jeg har ikke sådan en fancy smartphone- men min Ipod Touch kan jeg sagtens bruge, hvis der er Wifi tilgængeligt! Og så fald vil jeg gerne skrive lige og tage nogen billeder (selvom kvaliteten på en touch ikke er fantastisk)
      Mahlkönig Vario Home, Wilfa WSCG-2, Compak K6 (doserless, hjemme-mod) og Hario Slim.
      Bodum stempel, Moka Express 4-kops, Brikka 4-kops, V60 3-kops, Bodum Santos, Ibrik og Aeropres.
      Ovn-rister

      William Skov Hansen

      Comment

      • MoBak
        Administrator
        • May 2007
        • 3610

        #4
        Det er jeg næsten overbevist om, at du kan få, William. Hvis ikke det er offentligt tilgængeligt, så spørg personalet på de enkelte barer og sig du skal blogge lidt på EBar
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

        La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter


        1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

        Comment

        • WilliamSkov
          Mellemristet
          • Sep 2013
          • 273

          #5
          Perfekt Jeg vil se på det så! Jeg kan nok ikke nå det til Cupping delen der kl 11. Skal lige nå at komme mig ovenpå lørdag aften først
          Mahlkönig Vario Home, Wilfa WSCG-2, Compak K6 (doserless, hjemme-mod) og Hario Slim.
          Bodum stempel, Moka Express 4-kops, Brikka 4-kops, V60 3-kops, Bodum Santos, Ibrik og Aeropres.
          Ovn-rister

          William Skov Hansen

          Comment

          Working...
          X