madebyknock.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petersen
    Grøn bønne
    • Jan 2011
    • 15

    madebyknock.com

    Pas på madebyknock.com jeg har købt en tamper og en vst kurv som desværre ikke er kommet frem og derfor kontaktede jeg dem, hvilken de ikke har svaret på.
  • Jens_Muff
    Master Brewer
    • Sep 2011
    • 2615

    #2
    Hvis du har købt med betalingskort, og varerne ikke bliver leverede, så kontakt din bank. De er derefter forpligtede til at tilbageføre pengene med det samme.
    - La Pavoni
    - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
    - Aillio Bullet R1
    - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

    Comment

    • Rallen
      Administrator
      • Jul 2012
      • 1003

      #3
      Peter plejer nu at være til at snakke med, selvom han godt kan være træg til at svare.. Har du prøvet at kontakte ham her?
      Peter Kilpatrick <[email protected]>
      --
      Rasmus

      Comment

      • SQLCPH
        Mørkristet
        • Mar 2014
        • 400

        #4
        Jeg har spurgt på nogle produkter og har ikke fået svar. På hans side står der at han holder lukker i påsken efter stor succes på en messe. Jeg VIL have en tamper fra ham og håber på han "vågner" igen af dvalen efter påske. Et enmandsfirmaer værste fjende er succes ;-) men jeg forstår godt at det er frusterende ikke at høre noget når man HAR tastet kort osv.

        Giv gerne lyd hvis du har nyt?
        /Søren

        Comment

        • Petersen
          Grøn bønne
          • Jan 2011
          • 15

          #5
          Jeg brugte paypal og har klaget, så regner med at få mine penge tilbage. Det er bare lidt besværligt og tænkte at hvis andre overvejede at købe hos madebyknock skulle de lade være.

          Comment

          • frachlitz
            Stamgæst
            • Jul 2013
            • 936

            #6
            Jeg bestilte en, hørte aldrig fra dem. Sendte så en email for st høre hvor den blev af, fik aldrig et svar. Men et par dage efter kom den.

            Og den er lækker!

            Tror ikke han er en snyder, bare meget travlt!
            LMWDP #422
            La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
            Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
            Aillio Bulet R1 Pre-order
            BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

            Comment

            • Jens_Muff
              Master Brewer
              • Sep 2011
              • 2615

              #7
              Hvor lang leveringstid blev du stillet i udsigt, og hvor længe har du ventet?
              - La Pavoni
              - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
              - Aillio Bullet R1
              - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

              Comment

              • Petersen
                Grøn bønne
                • Jan 2011
                • 15

                #8
                Der står 5-7 arbejdesdage, de trak pengene dagen efter og det er nu snart 3 uger siden. Tror ikke man må hæve pengene før man har sendt varen. mærkeligt at de ikke svare på mails.

                Comment

                • Jens_Muff
                  Master Brewer
                  • Sep 2011
                  • 2615

                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Petersen Se indlæg
                  Tror ikke man må hæve pengene før man har sendt varen.
                  For varer købt i EU:





                  For varer købt i DK:



                  Jeg kan godt forstå, det er irriterende, men jeg ville personligt give manden en længere frist for at levere. Det er desuden ferie for tiden, og det kan være en af grundene til manglende svar.
                  Last edited by Jens_Muff; 15. April 2014, 16:24.
                  - La Pavoni
                  - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
                  - Aillio Bullet R1
                  - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

                  Comment

                  • SQLCPH
                    Mørkristet
                    • Mar 2014
                    • 400

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af frachlitz Se indlæg
                    Jeg bestilte en, hørte aldrig fra dem. Sendte så en email for st høre hvor den blev af, fik aldrig et svar. Men et par dage efter kom den.

                    Og den er lækker!

                    Tror ikke han er en snyder, bare meget travlt!
                    Hvad bestilte du for en? Kan han kun levere flad bund eller konveks? Det er er af de udestående spg jeg har med ham :-)
                    /Søren

                    Comment

                    • pingel
                      Coffeeholic
                      • Jan 2012
                      • 1007

                      #11
                      Jeg vil bare lige sige, at jeg bestilte en tamper i torsdags. Bagefter kom jeg til at kigge på Google og fik bange anelser - for sent... Nåh, men så må det tage den tid det tager tænkte jeg...

                      I går kom den så, og vi taler 4 dage hen over weekenden. Så hvis tingene er på lager kan det gå temmelig hurtigt :-)

                      Comment

                      • SweetBrikka
                        Espresso
                        • Dec 2012
                        • 591

                        #12
                        Jeg vil ikke undskylde på deres vegne, men det er ikke et snydefirma. Peter har 1000 ting kørende, og det kan man mærke på kundeservicen. Hvis man føler man har noget i klemme, så hold ham ved ilden og spam ham lidt på den mail adresse nævnt tidligere i tråden. Jeg tror det i sidste ende er lettere end at lave en paypal/kortindsigelse.

                        Comment

                        • SQLCPH
                          Mørkristet
                          • Mar 2014
                          • 400

                          #13
                          Godt at høre at han leverer trods "radio tavshed" :-)

                          Jeg har forsøgt at skrive til ham 3 gg nu og får stadig ikke svar - hverken på mail eller fb. Så jeg blev altså lidt ærgerlig og tænkte så må vi selv prøve at lave en tamper :-)

                          Gode kræfter herinde er nu igang med at køre drejebænken i stilling til at prøvedreje nogle forskellige håndtag til en reg barber base (som andre tråde omhandler). Blot for at informere om at der måske er andre muligheder end en færdigkøbt tamper!!! - selvom jeg stadig synes madebyknock laver nogle rigtig flotte håndtag.
                          /Søren

                          Comment

                          • Lav
                            Coffeeholic
                            • Dec 2014
                            • 1213

                            #14
                            Ved godt det er en gammel tråd - men vil lige tilføje at jeg selv var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke fik svar på noget som helst..... hverken Twitter, div. emails osv.
                            Men i dag kom der et fint emballeret paprør med min savnede tamper - købte for knap 4 uger siden og modtog med det samme dengang en "Thank you for your order...." mail; og så dyb radiotavshed(!)
                            En fin tamper i 58.35mm lavet af "black steel" og engelsk valnød

                            Så ja, tålmodigheden kom virkelig på prøve. Så hvis der er andre der sidder og mangler noget fra ham på 3. eller 4. uge så er der sikkert håb
                            Venligste hilsner, Steffen

                            Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

                            Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
                            Sort:
                            Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
                            Rister: 2x
                            Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
                            Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

                            Comment

                            Working...
                            X