Mefisto, Volden 28.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • -E*
    Master Brewer
    • Apr 2013
    • 1949

    Mefisto, Volden 28.

    Mefisto er et spisested, ikke en kaffebar eller cafe. Og de laver fantastisk mad, men det vil jeg ikke snakke så meget om her, nogle med mere kompetence har skrevet det her, også selvom de kan meget andet end fisk.
    Jeg bliver tit lidt lunken når tjeneren spørger om vi skal have en kop kaffe, efter desserten er vel overstået... ikke fordi det ikke er tiltrængt, men fordi jeg er blevet noget tilvænnet, når det kommer til god kaffe. Nå, men mit selskab ville gerne, og monkey see, monkey do... Mine to følgesvende var på cappuer, mens min noget mindre forventning fik mig til at bestille sort (det er imo sværere at fucke helt up).
    Nå men jeg blev sgu overrasket. Jaja, cappuerne havde en lidt bitter bismag og mælkeskummet var meget stift, men det var tydeligt at smage både i dem og den halve kande stempelkaffe der gjorde det ud for "en kop sort" at kaffen var friskristet med en god sødme. Stort kudos til dem for at have en udemærket frisk kaffe på lager. Kaffen endte med at blive en god afrunding på måltidet, som den bør være (dog med det forbehold at jeg var godt tilfreds med at have bestilt den sorte/stempelkanden frem for en cappu med de forventelige fodfejl fra noget der ikke er en cafe).
    -Sune

    Mahlkönig Kenia / OE Lido3
    Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
    Computerstyret Hottop
    Instagram
Working...
X