Side 1 af 178 1231151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 1771

Emne: Udstyr set på DBA

Administrator KristianK's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde

Udstyr set på DBA

Hej alle,

Jeg tænker, at vi kunne bruge en tråd, hvor vi kan hjælpe hinanden med at linke til udstyr på DBA eller andre steder, hvis nu man ikke lige selv kan/skal bruge det

F.eks. er der en bruger som lige er blevet en kværn rigere ved et link jeg smed i en tråd. Derfor tænker jeg, at vi kunne have en officiel tråd, hvor man kan smide godt links ind og så må vi jo hjælpe hinanden med at finde de gode handler og her mener jeg, at vi naturligt lægger et vist niveau hvad der postes

Skal overskriften hedde noget andet?

Lad mig lægge ud med en K30 i mit nabolag
    http://www.dba.dk/kaffekvaern-mahlko...id-1005371929/

Happy hunting!

2. De følgende 4 brugere siger tak til KristianK for denne post:

alann (9. January 2014),CoffeeNewbie (9. January 2014),mrdr (18. August 2016),summer (9. January 2014)

Administrator MoBak's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Sted
    Odder
    Rigtig god idé med en fast tråd. Jeg har også tidligere linket til gode DBA tilbud, bl.a. En HandPresso til 100 kr eller noget i den stil, som der også var en bruger herinde der købte.

Er der stemning for at lave denne tråd til en "sticky" så den altid kigger øverst?
    Administrator på EspressoBar

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

4. De følgende brugere har takket MoBak for denne post:

Kasperriis (9. January 2014)

Master Brewer
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Sted
    Nyborg
    Ja det ville være en rigtig god ide at lægge den øverst. De forsvinder lynhurtigt ned ad !
    Rocket Giotto
    Casadio Istantaneo
    Gene Café
    Aeropress
    V60

Administrator Rallen's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2012
    Fantastisk idé!! Så kan vi andre spare tiden på DBA, fordi vi ved at du alligevel har det fulde overblik derinde, Kristian! :-)

Jeg tænker lidt om tråden evt. skal flyttes til salgs-forummet? Det er vel der man typisk går ind hvis man er på udkig efter noget.
    --
    Rasmus

Administrator MoBak's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Sted
    Odder
    Citer Oprindeligt indsendt af Rallen Se indlæg
    Jeg tænker lidt om tråden evt. skal flyttes til salgs-forummet? Det er vel der man typisk går ind hvis man er på udkig efter noget.
    Enig, jeg havde i Tapatalk ikke lige set, hvor den lå
    Administrator på EspressoBar

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Citer Oprindeligt indsendt af Rallen Se indlæg
    Fantastisk idé!! Så kan vi andre spare tiden på DBA, fordi vi ved at du alligevel har det fulde overblik derinde, Kristian! :-)

Det er det eneste rigtige, men ham der er administrator har lavet det sådan at man ikke kan lave et indlæg uden at vælge et præfix og "sælges" var måske det rigtige, men jeg blev lidt i tvivl. Så en sticky i køb og salg er vel det bedste... Hvis ikke overskriften skal ændres kan den vel bare flyttes nu

Administrator Rallen's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2012
    Citer Oprindeligt indsendt af KristianK Se indlæg
    Det er det eneste rigtige, men ham der er administrator har lavet det sådan at man ikke kan lave et indlæg uden at vælge et præfix og "sælges" var måske det rigtige, men jeg blev lidt i tvivl. Så en sticky i køb og salg er vel det bedste... Hvis ikke overskriften skal ændres kan den vel bare flyttes nu
    Jeg finder lige på en eller anden kreativ løsning ;-)

Så. Flyttet og lavet om til sticky. Mht til overskriften, så kunne det måske gøres mere generelt med 'Udstyr set på andre sider'?
    --
    Rasmus

Stamgæst RasmusDJ's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2012
    Sted
    København S
    Yeps, for det kan jo være der er noget på eBay eller andre fora, men super ide.
    //Rasmus Bonnesen

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde

Mellemristet WilliamSkov's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2013
    Sted
    Danmark, Sønderjylland, Haderslev
    Mahlkönig Vario Home, Wilfa WSCG-2, Compak K6 (doserless, hjemme-mod) og Hario Slim.
    Bodum stempel, Moka Express 4-kops, Brikka 4-kops, V60 3-kops, Bodum Santos, Ibrik og Aeropres.
    Ovn-rister

William Skov Hansen

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •