København, DagH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Brownie
    Stamgæst
    • Jul 2007
    • 765

    København, DagH

    For en 3 mdr siden var konen og jeg derinde for \"den store\" brunch. Og en espresso selvfølgelig. Det var rigtig godt og stedet kan anbefales - Kontra Kaffe har også en finger med i spillet derinde.

    DAG H Café & Restaurant
    Dag Hammarskjölds Allé 38
    2100 København Ø
    Vibiemme Domobar Inox
    Baratza Sette 270

    ...when the pupil is ready, the teacher will appear...
  • Kaffe-lau
    Grøn bønne
    • Aug 2019
    • 3

    #2
    Jeg er endt med også at være super glad for Dag H. Både deres mad, drikke og kaffe er virkelig lækkert, synes jeg. Jeg lagde ikke mærke til, at Kontra Kaffe er med i det derinde. Så de får leveret deres kaffe derfra måske? Kaffen var nemlig lige mig. Smagte både deres cappuccino, americano og latte, og jeg kunne super godt lide smagene i dem alle. Det var faktisk lidt af et tilfælde, at jeg endte med at gå derind. Jeg havde nemlig lige været til en behandling hos Body-sds.dk på Østerbro og havde sådan en lyst til kaffe og lidt mad. Så gik jeg ind på Dag H, og siden har jeg været en flittig gæst

    Comment

    • Juul-Andersen
      Stamgæst
      • Apr 2014
      • 772

      #3
      Nu er første opslag noget tid siden, men jeg ved da at det var Allan Juhl der var kaffeansvarlig på DagH indtil for ganske nyligt. Han har trods alt en bunke 3. pladser til både barista og brewers cup, så noget må han da kunne
      Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
      I’ve been told I like tea
      I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

      Plans stuff in my spare time ☕️👌

      Comment

      Working...
      X