Flavour til ecig med kaffe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • k.k
    Lysristet
    • Dec 2010
    • 137

    Flavour til ecig med kaffe

    Måske på kanten af hvad kaffe skal bruges til .
    Nu til spørgsmålet

    Er der nogen der har en opskrift til coffe flavour til damp smøgen ?
    Hottop 8828b
    Silvia
    Rocky
    Swiss goldfilter
    Kuna bialetti
    Jetboiler coffeepres
    Bodumstempelkander
  • Killovicz
    Grøn bønne
    • Nov 2012
    • 36

    #2
    Jeg næsten samtlige essenser, alle tilsætningsstoffer,, alle pulvere samt alle farvemidler fra eCe & jeg har været meget aktiv damper i næsten 3 år!

    -------------------------------------

    Som damper har du to muligheder: enten at brygge selv (næsten gratis) eller at købe færdigt blandet hvilket kan kom til at koste op til en tudse om måneden hvis du gå helt bananas :-)

    Desuden er der to typer væsker: de kemiske og de organiske. Gæt selv hvad der smager bedst lol...

    -------------------------------------

    De bedste & de mest koncentrerede kemiske essenser (både til damp og mad) bliver lavet af FlavourArt men deres kaffe essenser er virkelig dårlige efter min smag, meget kunstig flav'ør. De bedste kemiske "kaffe" essenser som jeg har er: cappuccino & espresso begge fra Cappela men de er ikk særligt koncentrerede (det skal meget i) og de smager stædig kunstigt! Jeg bruger dem aldrig alene, ofte brygger jeg dem sammen med ting som: Cocolate Coxonut Almond. Milk Chocolate Toffee eller Double Chocolate som er must have fra Capella. som den eneste hvis du spørger mig.

    Du kan bruge alle former for dampudstyr til at dampe kemiske væsker så længe du ikke bruger tilsætningsstoffer (sødemidler og lignede) & de skal aldrig renses

    -------------------------------------

    De bedste organiske bliver lavet af lidt forskellige producenter men de bliver alle solgt hos HouseOfLiquid det leder til at være lidt dyrt men der er det altså ikk. Hvis jeg skulle lave dem så ville jeg kræve mindst 5 gange så meget for det...

    Den bedste færdigblandet væske med kaffe flav'ør er: Organic Coffee fra Papillon Organics men deres Green Apple er deres bedste produkt.

    Desuden vil jeg klart anbefale alt fra El-Toro min favorit er Puros men jeg har ikk prøvet Virgina Prime og Guevera endnu!

    Til at dampe organiske væsker kan du KUN BRUGE proVari fra proVape (jeg vil anbefale mini versionen) med en atomiser på & den skal renses dagligt

    ..& ikk hvilken som helst atomiser heller, lol. Til Papillon Organics samt Eden fra El-Toro & Highbrow (ingen erfaring med Highbrow, kun et gæt) kun OG KUN Cisco på 1.5 ohm til Puros og Ciggarillos fra El-Toro bruger jeg DSE 901 LR på 1.7 ohm fordi der får jeg mest flav'ør for pengene men den kan ikk klare de tynge organiske flav'ør, den dør simpel hen..

    ..den bedste atomiser for kemiske væsker uden tilsætningsstoffer er IKV Atomisers min favorit er IKV Io6 med Precision Io6 tip på. Men de kan slet ikk klare organiske væsker heller ikk kemiske væsker så som: Decadent Vapours eller Pink Spot som forøvrigt er de bedste to huse inden for søde kemiske væsker med tilsætningsstoffer i. IKV's kan heller ikk bruges til Ok-Smokey eller Moms & Pops som er de bedste inden for "tobak" kemiske væsker med tilsætningsstoffer i.

    Cisco er den eneste som kan bruges til alt!!!

    Jeg har også en hybrid Orion V2 & jeg syntes ikk at den kan bruges til organiske væsker, alt for meget faff, den skal skiltes renses og samles igen (uncoil/clean/recoil) dagligt, næsten en times arbejde om dagen lol. Tiltrods for al den faff så giver Cisco (som får lov at ligge i alkohol hele natten og som bliver kogt dagen efter i osmose (destilleret) vand) ti gange bedre flav'ør!!! Jeg bruger Orion kun til cannabis..


    -------------------------------------

    Held og lykke, lol :-)

    Comment

    Working...
    X