Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Riis
    Lysristet
    • Dec 2008
    • 74

    #31
    Re:Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

    Fik min den 14-7 købt herhjemme
    Izzo Alex Duetto 2
    Mazzer Mini Electronic B
    Eureka Mignon

    Comment

    • MartinRaz
      Lysristet
      • Aug 2009
      • 53

      #32
      Re:Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

      Wolff wrote:
      Tjaa det lyder som et lager der lige skulle tømmes...og går den, så går den...

      /Wolff
      Det var \"sjovt\" nok også min tanke, og det som jeg skrev til hende...hvorefter hun virkede lettere irritabel over det.

      Ja, det er R..træls!
      Men jeg forsøger mig videre - tak for jeres info!

      Comment

      • Kleen™
        Espresso
        • Jan 2009
        • 511

        #33
        Re:Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

        Italinenere er bare RØVTRÆLSE at handle med, når der er selv det mindste problem. Stalling-taktik, søforklaringer, tomme løfter og indignerede svar, som der aldrig kommer en hattenål konkret ud af.
        Det har kostet mig adskillige tusindlapper henonver årene på udstyr (spritny, defekt ismaskine osv) og jeg har svoret overfort mgi selv og omverdenen ALDRIG at handle (direkte) med italienere igen.
        (det samme gælder iøvrigt køb af italienske biler, Alfa Romeo etc)

        Mit råd: Lad være med at konvertere god energi til frustration på den konto (It takes fuckin\' ages for NOTHING to happen) - tag det som sure lærepenge og kom videre med dit liv...:-(
        Simone: Nuova Simonelli Appia Volumetric, stålsider, no-burn arm, WBC-jet & -gliceurs
        Mario: Mahlkönig Vario, the Third
        Betty: 58,7mm Pullman Barista Convex, Cobalt Blue
        Gustav: "The Sound of Syphons", spritdrevet anno ca. 1950

        Comment

        • wedoo
          Mørkristet
          • May 2009
          • 316

          #34
          Re:Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

          Je vil da gerne tage de kære italienere i forsvar og sige at jeg har haft mange sucecsfulde oplevelser af at handle direkte med dem... Læs: Jeg har aldrig oplevet problemer Hvorimod jeg står med en defekt Hottop på snart 2 måned og ligeledes med en defekt Vibiemme som også snart går ind i sin anden måned... Læs: Disse maskiner er handlet her i Danmark, så uanset hvor der handles, så kan der spildes...

          Jeg gør det, hvis jeg handler i udlandet, så fremsender jeg en mail med de eksakte oplysninger jeg har på det produkt jeg er interesseret i og beder så om en bekræftelse på at det nu er den samme vare etc. Det har indtil videre virket rigtig fint også på en defekt ismaskine.. Ja, det tager lang tid at få ekspederet tingene med fragt til udlandet etc. men det er jo den pris der betales når man som oftest gerne vil spare lidt basører på handler i udlandet... Det kan jo også være fordi varerne ikke findes herhjemme....

          /wedoo
          LM GS/3 MP
          BestProtect Filter
          Compak K-10 Fresh
          Tools: espro/RB/Pullman
          Roaster: 800N Connoisseur

          Comment

          • Kleen™
            Espresso
            • Jan 2009
            • 511

            #35
            Re:Izzo Alex Duetto - manglende damp på kedlerne

            wedoo wrote:
            Je vil da gerne tage de kære italienere i forsvar og sige at jeg har haft mange sucecsfulde oplevelser af at handle direkte med dem... Læs: Jeg har aldrig oplevet problemer

            /wedoo
            Well, vi b(r)ygger hver vore holdninger på hver vore erfaringer. Det var aldrig gået i Il Duce\'s dage...:side:
            Simone: Nuova Simonelli Appia Volumetric, stålsider, no-burn arm, WBC-jet & -gliceurs
            Mario: Mahlkönig Vario, the Third
            Betty: 58,7mm Pullman Barista Convex, Cobalt Blue
            Gustav: "The Sound of Syphons", spritdrevet anno ca. 1950

            Comment

            • Sørenlaursen
              Grøn bønne
              • Feb 2020
              • 2

              #36
              Hej Martin - jeg har samme problem. Hvordan fik du det løst? MVH/ Søren

              Comment

              Working...
              X