Brugt HX/Dual boiler maskine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Espressoen
    Grøn bønne
    • Mar 2020
    • 2

    [Købes] Brugt HX/Dual boiler maskine

    Hej alle,

    Jeg søger en espressomaskine med enten HX eller dual boiler. Skal cære i poleret rustfrit stål. Såsom rocket, Profitec, ECM mm.

    Budget max 12.000 kr.

    Hvis i falder over et godt bud på dba mm. må i meget gerne smide et link her i tråden
  • Ullum
    Mørkristet
    • Sep 2013
    • 401

    #2
    Lav en søgeagent på dba
    Mvh ullum

    Comment

    • Zimsen
      Grøn bønne
      • May 2010
      • 28

      #4
      Jeg har en Rocket Cellini Evoluzione v.1 fra 2012 (men sandsynligvis produceret i 2011). Det er versionen med rotationspumpe, så den kan kobles til fast vand. Den er velholdt, og har altid fået kildevand eller britakandevand.
      Se beskrivelse her af V2 her: https://emofabrik.dk/produkter/7-esp...pressomaskine/
      V1 har hvide manometre, og min har stål ramme øverst, men plastikramme følger også med. Der medfølger endvidere 3 portefiltre, Rocket tamperstation og rocket tamper, og tilslutningslange til fast vand, samt en restriktor, som ikke er monteret endnu. Der er ny silikone gruppepakning på.
      Jeg kan sende billeder, hvis du er interesseret. Prisen er kr. 5.500 kr. Den befinder sig i Odense.
      (Jeg har lige købt en ny, men har ikke nået at sætte den gamle til salg endnu, planen var at gøre det i næste uge - derfor skriver jeg det her)

      /Lars

      Rocket Mozzafiato EVO
      Mazzer Mini med SSP

      Comment

      • Espressoen
        Grøn bønne
        • Mar 2020
        • 2

        #5
        Hej, du må meget gerne sende mig nogle billeder. Mvh Gustav

        Comment

        Working...
        X