Instant kaffe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • -E*
    Master Brewer
    • Apr 2013
    • 1949

    Instant kaffe

    Ohøj,
    Min hustru skal lave en blæremiddag, og en af retterne skal der instant kaffe i, det er vi selv sagt skeptiske over, men det lader ikke umiddelbart til at være en løsning at brygge en lille stærk kaffe. Findes der europæiske forhandlere af sudden coffee eller lignende producenter af specialty instant coffee?
    -Sune

    Mahlkönig Kenia / OE Lido3
    Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
    Computerstyret Hottop
    Instagram
  • kidcaffeine
    Espresso
    • Sep 2016
    • 585

    #2
    The Barn har en:

    THE BARN Coffee Roasters are one of the leading Specialty Coffee Roasters in Europe. We roast the best coffees available on this planet.
    Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
    Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

    Comment

    • -E*
      Master Brewer
      • Apr 2013
      • 1949

      #3
      Tak.
      -Sune

      Mahlkönig Kenia / OE Lido3
      Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
      Computerstyret Hottop
      Instagram

      Comment

      • SweetBrikka
        Espresso
        • Dec 2012
        • 591

        #4
        3€ pr. 160ml kop, så bør den også smage godt! Lad os endelig høre din dom hvis du køber.

        Jeg smagte en etiopisk instant fra Sudden for et par år siden, og godt nok er det den bedste instant jeg har smagt til dato, men en mindeværdig kop kaffe var det ikke.
        Med hensyn til fruens opskrift, så er selv god Etiopisk kaffe jo ikke højtråbende og markant, heller som instant. så kan det jo godt tænkes, at det rent faktisk klæder opskriften med den lidt krasbørstige og gennemtrængende smag af Nescafé. Det kommer nok an på hvad retten ellers indeholder.

        Comment

        • Coffee makes the world go
          Master Brewer
          • Jan 2010
          • 5082

          #5
          Hvad med et superstærkt aeropress shoot ?? og så modregne væsken i opskriften
          http://coffeesnobs.com.au/avatars/Us...drew_James.jpg

          Comment

          Working...
          X