V: Ascaso Steel Uno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JonJ
    Grøn bønne
    • Jan 2020
    • 36

    [Vurderes] V: Ascaso Steel Uno

    Hej folkens

    Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg har prissat forkert. Jeg ønsker at sælge min Ascaso Steel Uno, men efter en mangel på henvendelser er jeg blevet i tvivl om prisen.

    Hvad tænker i at den kan sælges for?

    Beskrivelse:



    På forhånd mange tak!


    Mvh
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #2
    Jeg tænker du bedst selv kender din maskine og beskriver den meget ord fattig, ingen ved hvilken model og bygge år (fordi den er købt i december, betyder det ikke nødvendigvis en 2019 model, hvilket måske heller ikke er en fordel) er det model med kedel eller thermoblock.. når vi kikker ny maskine vil vi ha alle spec. hvorfor ikke fortælle dem ved salg?

    korrekte fulde specifikationer og link sælger bare bedre :-)

    Er maskinen med thermoblock og uden opv, ville jeg nok prøve at sælge igennem dba istedet
    Last edited by Jack; 13. February 2020, 09:16.
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • JonJ
      Grøn bønne
      • Jan 2020
      • 36

      #3
      #2
      Tak for hjælpen! Du har ret i at jeg måske har været lidt tilbageholdende med informationer, men det var nu ikke intentionen.

      Det er modellen med termoblok, men hvad betyder opv?

      Det er mere specifikt 2017 modellen, som vidst er den nyeste udgave til denne model?

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Hvorfor jeg skriver som jeg gør, er fordi du spørger og maskinen både er lavet med en rigtig kedel og termoblok, måske er termoblok blevet bedre de senere år, Decent espresso benytter i hvert fald samme med succes, her på ebar er de fleste bruger rigtige kaffe nødder og vil hellere ha en maskine med en rigtig kedel, jeg har aldrig hørt nogen anbefale en termoblok maskine ud over decent espresso, som jeg selv er skeptisk ved, selv om jeg havde overvejet at købe en, men så røj prisen op, så det gik i sig selv igen :-)

        OPV er (over pressure valve) så man kan stabliserer stabiliserer brygtrykket ofte til 9bar, det med de skriver maskinen har en 15 bars pumpe er alt for meget, som går ud over kvaliteten i koppen,
        en opv kan se sådan ud

        Click image for larger version

Name:	50-6106-vibiemme-opv.jpg
Views:	1
Size:	17,4 KB
ID:	231513
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X