Tilmelding til DM i hjemmebarista 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grinderman
    Administrator
    • Mar 2009
    • 637

    Tilmelding til DM i hjemmebarista 2020

    Så er det ved at være op over hvis du skal sikre dig en plads til DM i hjemmebarista 2020.

    Der vil være i alt fire pladser til arrangementet, og pt. er to af pladserne allerede besat. Derudover er der en venteliste man kan skrive sig på hvis nogen skulle falde fra.

    Selve konkurrencen kommer til at løbe af stablen om søndagen til Danish Coffee Festival 2020.

    For de tilmeldte vil vi afholde en infoaften i Kvistgård (med mulighed for transport fra KBH) Her vil vi gennemgå reglerne svare på spørgmål og evt spare med hinanden.


    For at deltage skal man skrive sig på listen ved at følge nedenstående link.


    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1b__XgAGlI9pyzTo5a_09xMVJ2_3yp45fNeqUXT4VwDo/edit?usp=sharing
    Medejer af Kristians Kaffe ApS
    Risteansvarlig

    Svag rygrad i forhold til lækkert udstyr! pt:

    La Marzocco GS/3
    Nuova Simonelli Mythos One
    Helor 101 Håndkværn

    Følg mig på Instagram:
    https://www.instagram.com/coffee_in_focus/
  • Joe_Black
    Coffeeholic
    • Feb 2012
    • 1424

    #2
    Jeg kan kun anbefale deltagelse, det er sjovt og man lærer meget om sig selv som barista.
    Wega MiniNova
    Mahlkönig K30
    Moccamaster
    Santos #4
    AeroPress
    Bodum Vakuum Brygger

    Comment

    • Joe_Black
      Coffeeholic
      • Feb 2012
      • 1424

      #3
      Jeg er lidt overrasket over at der fortsat kun er 2 tilmeldte tik DM i HjemmeBarista.
      Sidst kørte jeg turen til Århus for at deltage, og det var nervepirrende, men helt vildt sjovt.
      Det har helt klart givet mig meget at deltage, her får man ren besked om hvad du kan som barista...

      Kom nu, step op piger og drenge :-)
      Wega MiniNova
      Mahlkönig K30
      Moccamaster
      Santos #4
      AeroPress
      Bodum Vakuum Brygger

      Comment

      Working...
      X