1-huls steamtip til La Pavoni Professional PLH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HoffmannJonas
    Grøn bønne
    • May 2019
    • 24

    1-huls steamtip til La Pavoni Professional PLH

    Jeg leder efter hvor jeg kan finde en 1-huls steamtip til min La Pavoni steampind.

    Kender I noget til dette?

    Vil I anbefale det?

    Vh
    Jonas
    Ejer af:
    La Pavoni Professional PLH manuel espressomaskine
    Ascaso i-Steel i1 espressokværn
  • Riis87
    Lysristet
    • May 2018
    • 125

    #2
    Hej,

    Jeg købte min af en kvinde der hedder Kathy Shaffrey Schoengrund. Hun kan findes på Facebook. Hun har sammen med sin mand en shop der sælger diverse udstyr bl.a. til La Pavoni.
    Betalte og så sendte hun den fra Spanien. Jeg fik så en steam tip uden hul... Brokkede mig og så fik jeg en ny tilsendt - uden beregning naturligvis.

    Jeg kan bestemt anbefale 1-huls steamtip. Er blevet god til at lave mikroskum med den i hvert fald.
    Venligst
    Riis87

    Comment

    • EspressoNewb
      Lysristet
      • Nov 2018
      • 51

      #3
      Du kan også købe en lukket møtrik/top møtrik på 6 mm og så bore hul. Det fungere upåklageligt

      Sendt fra min LYA-L29 med Tapatalk

      Comment

      • Lav
        Coffeeholic
        • Dec 2014
        • 1213

        #4
        Oprindeligt indsendt af EspressoNewb Se indlæg
        Du kan også købe en lukket møtrik/top møtrik på 6 mm og så bore hul. Det fungere upåklageligt

        Sendt fra min LYA-L29 med Tapatalk
        Netop - og borer man hullet en smule asymmetrisk fra centeret så få man en endnu bedre opskumning.... spørg ikke hvorfor, men det virker [emoji4]


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Venligste hilsner, Steffen

        Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

        Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
        Sort:
        Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
        Rister: 2x
        Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
        Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

        Comment

        Working...
        X