Baratza Sette 270

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoffmeister
    Grøn bønne
    • Mar 2018
    • 15

    [Vurderes] Baratza Sette 270

    Hej
    Overvejer kraftigt at sælge min Sette 270 fra april 2017, men er ikke helt sikker på hvad jeg kan tage for den.
    Den er købt i april 2017 hos Mokkahouse, og fik i juni 2017 skiftet motoren ud (et problem med de første maskiner). Derefter stod den stille fra september 2017- marts 2018 pga. jeg ingen espressomaskine havde. Den har kørt upåklageligt lige siden, og er passet godt på og plejet.
    Hit me!
    Last edited by hoffmeister; 19. November 2019, 21:30. Årsag: Ændring af type annonce
  • Jens_Muff
    Master Brewer
    • Sep 2011
    • 2615

    #2
    Oprindeligt indsendt af hoffmeister Se indlæg
    Hej
    Overvejer kraftigt at sælge min Sette 270 fra april 2017, men er ikke helt sikker på hvad jeg kan tage for den.
    Den er købt i april 2017 hos Mokkahouse, og fik i juni 2017 skiftet motoren ud (et problem med de første maskiner). Derefter stod den stille fra september 2017- marts 2018 pga. jeg ingen espressomaskine havde. Den har kørt upåklageligt lige siden, og er passet godt på og plejet.
    Hit me!
    Jeg ville prøve med 2k og alt efter aktivitet i løbet af et par uger kan det være, du må leve med at få lidt mindre for den. Kaffemekka sælger en ny for 3k. På dba ville jeg måske sætte den til 2.100 og forvente er lidt større afslag.

    Husk at videresende dokumentation for reperationen til den nye køber, for den er der også reklamationsret på i tilfælde af, at fejlen skulle opstå igen.
    - La Pavoni
    - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
    - Aillio Bullet R1
    - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

    Comment

    • kidcaffeine
      Espresso
      • Sep 2016
      • 585

      #3
      Enig i Jens' vurdering. Hvis man skal stole på Pricerunner har den dog været på tilbud til omkring 2200-2300 en del gange efterhånden, så måske man skal indstille sig på at kunne få en smule mindre for den.

      Men prøv med et par tusinde som udgangspunkt ja
      Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
      Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
      Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

      Comment

      Working...
      X