Espresso kværn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HoffmannJonas
    Grøn bønne
    • May 2019
    • 24

    [Købes] Espresso kværn

    Hej.

    Jeg leder efter en god espressokværn, som er brugt.

    Mit budget ligger på 1500-2000 kr. Jeg ved godt det er i den lave ende, men det er hvad jeg har at gøre med lige nu :-)
    Ejer af:
    La Pavoni Professional PLH manuel espressomaskine
    Ascaso i-Steel i1 espressokværn
  • Birk
    Mellemristet
    • Jul 2012
    • 263

    #2
    Hej Jonas,
    Jeg har en Baratza Zette 270 - som er 2 mdr gammel - dem må du gerne få for 2000kr + 70 kr i forsendelse. Den står i Kbh.
    ECM Mechanica IV Profi + ECM S-Manuale 64, Wilfa WSCG, Feld2:Honed
    masser af lir til “sort kaf’” + Cormorant Roaster

    Comment

    • Jarlax
      Grøn bønne
      • Jul 2018
      • 12

      #3
      Hej Jonas

      Jeg ligger inde med en Pharos 2.0 som jeg gerne saelger for 1400 (det er en haandkvaern). Jeg regnede med at skulle have smidt den op paa siden herinde ved lejlighed (Naar jeg lige fik taget mig sammen).
      Den staar i Aarhus.

      MvH Thomas

      Comment

      • Superman8000
        Grøn bønne
        • Nov 2019
        • 21

        #4
        Hvorofr sælger de den efter bare 2 måneder?

        Comment

        • Jakobankerhansen
          Lysristet
          • Mar 2012
          • 115

          #5
          Jeg har en Compak K3 Touch kværn der er små 10 år gammel. Touch-aktiveringen med bajonetten er holdt op med at virke, men det virker fint blot at tænde på knappen på siden, og slukke igen når filterkurven er fyldt. Ville egentlig have brugt den som en kværn til traditionel kaffe, men har ladet mig fortælle, at dens knive kun er egnede til espresso. Jeg sælger den gerne for kr. 700,- som en afhentningspris på Amager.

          Comment

          • kathrineb
            Grøn bønne
            • Nov 2019
            • 3

            #6
            Hej Jonas

            Jeg har en sort Nuova Simonelli Grinta, som jeg sætter til salg inden længe.. Jeg sælger den, fordi jeg har lyst (og endelig råd) til at opgradere til en Mazzer-model (ved dog ikke hvilken endnu) :-)

            Jeg har haft den i ca. 2 år, og jeg har været rigtig glad for den. Og den virker, som den skal.
            Jeg tænker, at prisen skal være ca. 1100-1200 kr.

            Hvis du er interesseret i at se billeder af den, så skriv endelig (er gået i seng nu, og orker ikke stå op for at tage billeder af den).. :-D

            Hvis ikke du er interesseret, så held og lykke med din søgning!

            Vh Kathrine
            Last edited by kathrineb; 19. November 2019, 00:40.

            Comment

            • Birk
              Mellemristet
              • Jul 2012
              • 263

              #7
              Oprindeligt indsendt af Superman8000 Se indlæg
              Hvorofr sælger de den efter bare 2 måneder?
              kværnen er udmærket, jeg har faktisk købt en tilsvarende til mine svigerforældre som fungerer perfekt til deres behov.
              Jeg arbejder på et lille kreativt bureau hvor vi har været fem mand som dagligt har lavet espresso.
              Den er lige en tand for lille til det tryk. Men det fungere ellers upåklageligt
              Mvh
              B
              Last edited by Birk; 19. November 2019, 08:45.
              ECM Mechanica IV Profi + ECM S-Manuale 64, Wilfa WSCG, Feld2:Honed
              masser af lir til “sort kaf’” + Cormorant Roaster

              Comment

              • Dan
                Grøn bønne
                • Mar 2019
                • 4

                #8
                Hej - smider min Nuova Simonelli Grinta til salg nu. Fin maskine - men har måtte indse mit espressoforbrug ikke er helt hvad jeg troede det ville blive.
                Kniber med at sende til Aarhus, men ville skrive alligevel.

                Den har nogle revner i bønnehopper og låg, og mangler spildbakken. Det hele kan anskaffes på Kaffemekka til overskuelige penge: https://www.kaffemekka.dk/shop/1325-grinta/
                Alt det vigtige virker som det skal og knivene er nymonteret i februar 2019.

                Prisen er 500,- (smider den til 600,- på DBA) - så er der penge til at købe nye reservedele, hvis du har lyst.


                Købt brugt i marts i år også her på Espressobar: http://www.espressobar.dk/forums/sho...ghlight=grinta

                Click image for larger version

Name:	IMG_8143-COLLAGE.jpg
Views:	2
Size:	41,1 KB
ID:	231443
                Last edited by Dan; 7. December 2019, 21:40.

                Comment

                Working...
                X