Baratza Encore/nu med billeder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JohanS
    Lysristet
    • Dec 2016
    • 70

    [Solgt] Baratza Encore/nu med billeder

    Baratza Encore i fin stand. 2-3 år gammel. God no-nonsense entry-level kværn med 40 forskellige indstillinger. Ny siliconepakning til hopper og frisk holder til kværnkniv netop installeret. Masser af liv i knivene.
    Billeder viser eksempel på bønner kværnet på tre indstillinger (finest/midt/grovest). Kværnen er kalibereret til at kværne fint. Den kværner fint, luftigt og ret jævnt for en kværn i den prisklasse.
    We’ve been testing coffee grinders since 2015 and have yet to find a better value than the consistent, reliable, and repairable Baratza Encore.

    700 kr eller rimeligt bud - helst afhentet indre Nørrebro eller Kbh K.

    Edit: Beklager ekstra indlæg. Kæmpede lidt med billedlinks m.m.
    Last edited by JohanS; 9. June 2020, 20:32. Årsag: Bud velkomne
    The quintessential expression of coffee is espresso.
    – Ernesto Illy


    Oscar I - Alessi Sapper moccakande - Moccamaster - Aeropress - Mahlkönig Vario
  • JohanS
    Lysristet
    • Dec 2016
    • 70

    #2
    Click image for larger version

Name:	Baratza_IMG_2184.jpg
Views:	1
Size:	23,9 KB
ID:	231358Click image for larger version

Name:	Baratza_IMG_2189.jpg
Views:	1
Size:	156,1 KB
ID:	231359Click image for larger version

Name:	Baratza_IMG_2193.jpg
Views:	1
Size:	102,5 KB
ID:	231360Click image for larger version

Name:	Baratza_IMG_2198.jpg
Views:	1
Size:	154,4 KB
ID:	231361
    The quintessential expression of coffee is espresso.
    – Ernesto Illy


    Oscar I - Alessi Sapper moccakande - Moccamaster - Aeropress - Mahlkönig Vario

    Comment

    • Anderstknudsen
      Mørkristet
      • Oct 2012
      • 376

      #3
      Det er ikke for at være flabbet - men mere af ren undren. Regner du med at sælge en 3 år gammel økonomi kværn for 800kr herinde som koster 999kr fra ny?
      Rancilio Silvia V3 PID
      Mahlkönig Vario + Wilfa CGR-1
      Gene Café
      Aeropress + Hario V60

      Comment

      • JohanS
        Lysristet
        • Dec 2016
        • 70

        #4
        Fair point. Jeg bruger den ikke nok, og lavede en søgning på hvad de så ud til at være gået for herinde. Det lignede en 800 kr-seddel. Jeg har lige renset den og puttet nye stumper i, så den er så god som ny. Men du har ret i at prisen i markedet er faldet til 1000-1100 kr, hvor den nok snarere lå på 13-1400 tidligere, hvis jeg husker ret.
        Så hvis du sidder og brænder inde med et bud, er du velkommen til at lægge det pr. pb eller i forum.
        Last edited by JohanS; 23. September 2019, 15:59.
        The quintessential expression of coffee is espresso.
        – Ernesto Illy


        Oscar I - Alessi Sapper moccakande - Moccamaster - Aeropress - Mahlkönig Vario

        Comment

        • JohanS
          Lysristet
          • Dec 2016
          • 70

          #5
          Og absolut heller ikke for at være flabet, men er ikke nødt til at sælge - den bliver bare brugt for lidt. Står hverken super-meget i vejen eller jeg er nødt til at omsætte kværnen for at få råd til kaffe hos min pusher Men var ikke opmærksom på at den var faldet så*meget.
          The quintessential expression of coffee is espresso.
          – Ernesto Illy


          Oscar I - Alessi Sapper moccakande - Moccamaster - Aeropress - Mahlkönig Vario

          Comment

          Working...
          X