Bezzera BZ10 + Quamar M80 E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jon
    Grøn bønne
    • Jan 2019
    • 4

    [Solgt] Bezzera BZ10 + Quamar M80 E

    Jeg får desværre for sjældent brugt mit udstyr. Jeg sælger derfor min Bezzera maskine og quamar kværn. Begge fremstår rigtig rigtig flot visuelt, næsten som ny, uden ridser og andre skavanker. Bezzera har kørt på blødgjort vand fra Britta filterkande der kan indgå i pakken. Maskinen er af tidligere ejer blevet åbnet for at justere OPV fra 12 bar til 9 bar, hvilket betød at garantien røg i samme omgang. Kværnen står også visuelt som ny, men desværre er der knækket et stykke plastik af den lille hopper. Jeg har dog ikke oplevet forskel i brug så det har ingen betydning for kværnens ydeevne, men det betyder at hopperen ikke sidder 100% fast. Jeg har købt en større hopper der står som ny og so kan bruges i stedet.

    Det hele er fra April 2017. Kværnen og maskinen har kørt maksimalt 750 shots i dens levetid ifølge displayet på kværnen, så der er rigeligt med levetid tilbage endnu!
    Der medfølger en del tilbehør:

    Barista hustle black tamper (fantastisk tamper)
    3X motta mælkekander på hhv. 0,25L, 0,35L samt 0,50L
    Motta Mælketermometer
    Cafelat Tampermåtte
    Special edition Bezzera bottomless portafilter
    single spout portafilter
    dobbelt spout portafilter
    VST 15 grams filter
    7 og 14 grams filter der fulgte med maksinen + et ukendt filter
    Blindfilter
    Tamperholder
    kr. 7.000
    Vedhæftede filer
    Last edited by Jon; 9. September 2019, 22:33.
  • Jens_Muff
    Master Brewer
    • Sep 2011
    • 2615

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jon Se indlæg
    Maskinen er af tidligere ejer blevet åbnet for at justere OPV fra 12 bar til 9 bar, hvilket betød at garantien røg i samme omgang.
    Det er en sang fra de varme lande, erhvervsdrivende ofte kommer med. Det har ingen hold i virkeligheden, at ens reklamationsret skulle bortfalde, hvis man selv ændrer eller reparerer en vare, man har købt. Dog kan man efterfølgende ikke gøre fejl gældende, som er opstået som følge af den pågældende modificering. I øvrigt vil jeg sige, at indstilling af trykket næppe kan anses for at være en ændring af maskinen. Det er en helt almindelig funktion på alle maskiner.

    Men okay.. Hvis maskinen alligevel har passeret de to leveår, er reklamationsretten alligevel udløbet.

    Held og lykke med salget. Det ser ud til at være et dejligt sæt
    Last edited by Jens_Muff; 4. September 2019, 10:33.
    - La Pavoni
    - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
    - Aillio Bullet R1
    - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

    Comment

    • Jon
      Grøn bønne
      • Jan 2019
      • 4

      #3
      Tak for info om garantien.
      Vh
      Jon
      PS. Den er solgt, så nu må jeg om jeg kan ændre min annonce til solgt

      Comment

      • Thier79dk
        Mørkristet
        • Aug 2014
        • 333

        #4
        Hvad så Jon. Ingen kaffedrikkeri mere?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment

        Working...
        X