Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 12 af 12

Emne: Verdens største cupping

Mellemristet Hegnet's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2017
    Sted
    Risskov
    Citer Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    tænkte det samme, men Thansen skriver

<-----------------citat------------->
    Information
    Demineraliseret vand hvor salt og mineraler er fjernet. Demi vand kan bl.a. anvendes til batterier, autokølere, dampstrygejern og vandfordampere. Kan også anvendes til kaffemaskinen for at undgå afkalkning.
    <----------------------------------->

Så er det bare om den holder, det står jo ikke på dunken og er heller ikke destilleret (hvis det skal være det)
    Vandet er ikke fødevaregodkendt (men vi koger det jo i hvert fald). Jeg ville personligt ikke anvende det af denne årsag. Demineraliseret lyder godt, og det er sikkert fremstillet på et stort RO-anlæg. Man kan altid måle ledningsevnen i vandet.

Jeg er sikker på, at demineraliseret vand ellers er godt til formålet. Destillering er blot én metode til at producere det.
    DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
    MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
    MK K22S: Retention-reduced (Bidstrup)
    Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
    Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

2. De følgende brugere har takket Hegnet for denne post:

Jack (31. August 2019)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Dec 2013
    Sted
    København
    En moderne kvalitetskaffebar vil normalt ha' et RO anlæg og hvis dem som er interesseret i dette projekt har et kundeforhold til sådan et sted, kan jeg ikke forestille mig kaffebaren vil sige nej til at tappe en dunk til formålet.
    Vær opmærksom på at bede om vand som ikke har været gennem mineraliseringsprocessen, men direkte fra RO systemet.

Forloren Espresso

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •