Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emne: Hjælp til espresso-rookie

Mørkristet Ullum's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2013
    Sted
    Fredericia 7000
    Du skal også være velkommen til et besøg her, så kan vi riste lidt til dig
    Mvh ullum

2. De følgende 4 brugere siger tak til Ullum for denne post:

buller1 (17. August 2019),Lhenrik (3 dage siden),SorenS (17. August 2019),xhofa (17. August 2019)

Administrator KristianK's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Det varmer sgu et gammelt hjerte, når man ser at "vi" stadig har det herinde...

4. De følgende 3 brugere siger tak til KristianK for denne post:

buller1 (17. August 2019),kidcaffeine (17. August 2019),thomas.mathiasen (27. August 2019)

Lysristet
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Odense
    Endnu en gang tak til alle svarene, lige en lille opfølgning for nu. Det går MEGET bedre nu. Havde nok lidt for meget fokus på det skulle starte med at komme ud efter 5-7 sekunder, for på min maskine, så tager det altså bare 11 sekunder. Da jeg først begyndte at fokusere på alt det andet, blev det meget meget bedre.
    Er glad for at andre også er imponeret over WLL's crema, for den når jeg da ikke i nærheden af

Att Ullum: Er det noget med du har en Cormorant rister? Den kunne jeg ligegyldig hvad godt tænke mig at se i aktion en dag (når konen ikke længere har så meget fokus på alle de penge det her espresso eventyr koster ).

Mørkristet Thier79dk's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2014
    Sted
    Nyråd
    Citer Oprindeligt indsendt af xhofa Se indlæg
    Endnu en gang tak til alle svarene, lige en lille opfølgning for nu. Det går MEGET bedre nu. Havde nok lidt for meget fokus på det skulle starte med at komme ud efter 5-7 sekunder, for på min maskine, så tager det altså bare 11 sekunder. Da jeg først begyndte at fokusere på alt det andet, blev det meget meget bedre.
    Er glad for at andre også er imponeret over WLL's crema, for den når jeg da ikke i nærheden af

Att Ullum: Er det noget med du har en Cormorant rister? Den kunne jeg ligegyldig hvad godt tænke mig at se i aktion en dag (når konen ikke længere har så meget fokus på alle de penge det her espresso eventyr koster ).
    Cool det er bedre

Jeg har også en Cormorant. Har jeg haft en del år nu. Du spørger bare

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mørkristet Ullum's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2013
    Sted
    Fredericia 7000
    Citer Oprindeligt indsendt af xhofa Se indlæg

Ja, det er en Cormorant, rigtig fed, du skal være meget velkommen
    Mvh ullum

Enig!

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •