Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Rocket Appartamento + ?

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2015

Rocket Appartamento + ?

Halløjsa! Efter længere tids søgen har vi fundet frem til at vi skal have en Rocket Appartamento, da den passer i design og størrelse - og ikke mindst funktion. Men hvilken kværn skal vi have til den? Jeg tænker Mazzer Mini, men den er lidt stor, men mange er lidt plastik-agtige. Har i inputs til kværn? Eller valg af maskine?

Lysristet Muenster's avatar
    Registreringsdato
    May 2019
    Sted
    Esbjerg
    Det er jo nærliggende at foreslå Rockets egen kværn, der matcher til Appartamento: Faustino. Så kan I få den med kobberfarvede eller hvide prikker på siden, der matcher jeres Appartamento.

https://rocket-espresso.com/faustino-grinder.html

Den ligner mistænkeligt noget, Eureka har lavet. Justerskruen sidder samme sted, hvilket tyder på samme teknologi. Jeg mener bestemt også, jeg har set den positivt anmeldt et sted. Det er i hvert fald en fin lille kværn med et tydeligt display og nem betjening. Jeg har selv lige købt en Eureka Mignon Specialita. Den har 55 mm knive, hvor de andre Mignon-kværne og førnævnte Faustino har 50 mm knive. Den er jeg rigtig glad for. Den er lille, kompakt og rigtig nuttet. Den virker solid, er lydsvag og nem at betjene. Den kan endda fås i stort set alle farver. Så den kan jeg bestemt anbefale. Der er selvfølgelig mange andre kværne at vælge mellem. Jeg går ud fra, du leder efter en kværn til en rimelig pris. Hvis man virkelig er entusiast er der mange andre muligheder til meget højere priser.
    Med venlig hilsen
    Henrik M., Esbjerg
    Nuova Simonelli Oscar II og Musica
    Eureka Mignon Specialita

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •