Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emne: KaffeMekka Vs. Rigtig Kaffe

Grøn bønne Muenster's avatar
    Registreringsdato
    May 2019
    Sted
    Esbjerg
    Citer Oprindeligt indsendt af Muenster Se indlæg
    Mens Rigtig Kaffe har nedsat Oscar II til kr. 4.995,-, kan jeg se, at Kaffemekka har tilbud på NS Musica Lux Prof. Pack med vandtank til kr. 8.865,- mod normalt kr. 10.995,-. Det er jo ikke vildt meget mere end normalprisen for en Oscar II.
    Det lader desværre til, at Kaffemekka ikke længere har det gode tilbud på Musica. Nu koster den kr. 10.680,- i Lux Prof. Pack version mod normalt kr. 10.995,-. Måske var det andet tilbud en fejl, for det forsvandt ret hurtigt.
    Med venlig hilsen
    Henrik M., Esbjerg
    Nuova Simonelli

Mellemristet BigBen's avatar
    Registreringsdato
    Apr 2013
    Sted
    Silkeborg/Billund
    Det lader desværre til, at Kaffemekka ikke længere har det gode tilbud på Musica. Nu koster den kr. 10.680,- i Lux Prof. Pack version mod normalt kr. 10.995,-. Måske var det andet tilbud en fejl, for det forsvandt ret hurtigt.
    Ring og få en snak med Niels, som ejer firmaet. Måske I kan finde ud af noget...
    Wilfa Svart Presisjon Alu (2 stk.)
    Baratza Forte Brew Grinder
    Hario v60
    Bodum 8 kops stempel

3. De følgende brugere har takket BigBen for denne post:

thomas.mathiasen (6 dage siden)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2016
    Min bekymring kunne være, at det eneste, Rigtig Kaffe nu har fra Nuova Simonelli, er Oscar II og Grinta kværnen. Oscar II er på tilbud til kr. 4.995,-, og det er bestemt en god pris. Nu gætter jeg kun, men det kan jo tolkes sådan, at Rigtig kaffe vil holde op med at føre Nuova Simonelli og sælger ud af deres lager. Kaffemekka skriver derimod, at de er officiel importør og distributør af Nuova Simonelli i Danmark. Det kan måske betyde, at det vil være nemmere at få service og reparationer hos Kaffemekka fremover, men måske er det noget pjat at tænke sådan. Der er jo to års reklamationsret uanset forhandleren. Noget andet er, at det ser ud til, at Kaffemekka har fået udsolgt af Oscar II.
    Jeg synes nu, at de ganske ofte - og igennem en længere periode (ihvertfald 1-2 år) - har kørt det tilbud på Oscar 2

Hvis du køber på et tidspunkt uden rabat, ville jeg utvivlsom også vælge Kaffemekka. God service, og flinke ansatte Held og lykke med købet.

5. De følgende brugere har takket Mads_Fransen for denne post:

thomas.mathiasen (6 dage siden)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    May 2019
    Tak allesammen. Jeg har købt Oscar II hos K'Mekka. Nu skal den bare hentes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grøn bønne Muenster's avatar
    Registreringsdato
    May 2019
    Sted
    Esbjerg
    Citer Oprindeligt indsendt af BigBen Se indlæg
    Ring og få en snak med Niels, som ejer firmaet. Måske I kan finde ud af noget...
    Tak for forslaget. Jeg har skrevet sammen med en anden ansat. Jeg venter på, at de får modellen til vandtilslutning hjem, og det skulle ske meget snart nu. Jeg er ikke interesseret i en af dem, de har hjemme. De er alle med vandtank.
    Med venlig hilsen
    Henrik M., Esbjerg
    Nuova Simonelli

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •