Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: Fejl på forside

Stamgæst RasmusDJ's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2012
    Sted
    København S

Fejl på forside

Hej, jeg syntes efterhånden at have oplevet følgende fejl i et års tid, er der nogen planer om at få den fixet?

Navn:  Skærmbillede 2019-04-04 kl. 13.38.47.jpg
Visninger: 249
Størrelse:  19,8 KB
    //Rasmus Bonnesen

2. De følgende 6 brugere siger tak til RasmusDJ for denne post:

buller1 (4. April 2019),Jack (9. April 2019),Jakobankerhansen (4. April 2019),LarsenPedersen (7. April 2019),LM17 (4. April 2019),Morten Müller (4. April 2019)

Coffeeholic Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Enig, men mon ikke det har lidt med økonomi at gøre, alt koster, det koster også at drive ebar, men hvor kommer pengende fra? der kommer helle ikke meget indtægt ud af at få Brewbar pladsen gratis på kaffefestivalen, så spørsmålet er vel nærmere om ikke det var en gave til Kaffefestivalen og ikke til ebar

Jeg var lidt inde på det her i #46
    http://www.espressobar.dk/forums/sho...light=det+show
    Senest redigeret af Jack : 9. April 2019 kl. 16:12

Espresso Juul-Andersen's avatar
    Registreringsdato
    Apr 2014
    Sted
    København
    Citer Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    Enig, men mon ikke det har lidt med økonomi at gøre, alt koster, det koster også at drive ebar, men hvor kommer pengende fra? der kommer helle ikke meget indtægt ud af at få Brewbar pladsen gratis på kaffefestivalen, så spørsmålet er vel nærmere om ikke det var en gave til Kaffefestivalen og ikke til ebar

Jeg var lidt inde på det her i #46
    http://www.espressobar.dk/forums/sho...light=det+show
    Hvordan fik du lige drejet det hen på Kaffefestivalen?
    Medejer af Coffeeseur
    Mobil kaffebar, foredrag og workshops.
    www.Coffeeseur.dk

Følg os meget gerne på
    Instagram og Facebook

Kontakt os gerne
    info@coffeeseur.dk

Registreringsdato
    Mar 2012
    Sted
    København S
    For fanden Jack... Det har intet med kaffefestivalen at gøre dette her, men at admin lige smider en time eller to i at få kigget på hvorfor fejlen er der, og måske får opdateret systemet bagved. Et hvert forum kræver vedligeholdelse hvis det skal bruges. Fx gør den ene fejl at to annoncer er skubbet helt ned i bunden.
    //Rasmus Bonnesen

6. De følgende brugere har takket RasmusDJ for denne post:

Juul-Andersen (14. April 2019)

Mellemristet Morten Müller's avatar
    Registreringsdato
    Apr 2017
    Sted
    Svendborg
    Når jeg kikke på fejler i toppen kunne det for mig se ud som om det bare er en surfer fejl. Kunne det være at siden og forummet er blevet overtaget af ny udbyder, bare en tanke?!

Jeg har lige fået rettet stort set samme fejl da min forum som ellers lå hos surftown var blevet flytte til unoeuro som nu også er en del af surftown. Fik samme fejl i toppen, og sinde kunne heller ikke indlæse æ ø å og ü.

Fik det rette af udbyder ganske gratis og skulle ikke gøre noget i bordet da fejlen lå hos udbyder.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Med venlig hilsen Morten Müller (Svendborg)

Lysristet LarsenPedersen's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    København S
    Citer Oprindeligt indsendt af RasmusDJ Se indlæg
    For fanden Jack... Det har intet med kaffefestivalen at gøre dette her, men at admin lige smider en time eller to i at få kigget på hvorfor fejlen er der, og måske får opdateret systemet bagved. Et hvert forum kræver vedligeholdelse hvis det skal bruges. Fx gør den ene fejl at to annoncer er skubbet helt ned i bunden.
    Jeg er helt enig - Det virker mest af alt til, at opdateringer er blevet negligeret - og hvis man besøger forsiden uden "www", er det helt skidt.

Det kunne være fedt med en opdatering af website og forum, så det blev lidt mere tidssvarende.
    Nuova Simonelli Oscar II (m. OPV)
    Mazzer Super Jolly

9. De følgende brugere har takket LarsenPedersen for denne post:

Morten Müller (14. April 2019)

Registreringsdato
    Mar 2012
    Sted
    København S
    Haha ja, den havde jeg så ikke kigget på, men der er WordPress gået helt bag om.
    //Rasmus Bonnesen

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •