Danske Forhandlere, Slayer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristianN
    Grøn bønne
    • Mar 2014
    • 12

    Danske Forhandlere, Slayer

    Hej

    Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af hvem i DK der forhandler Slayer og som kan levere service på dem. Jeg kan godt købe én i Tyskland eller Sverige, men det er jo lidt tricky, hvis den går i stykker, så ville gerne rundt om en DK-forhandler, hvis ikke ikke de lægger for stort mark-up på?

    Er der nogen som ejer en ( single group ) og som har erfaring med om de går i stykker ? Kan forstå, at der ihvertfald tidl. har været nogle mandags-udgaver i omløb.

    Og endelig; findes der én på en cafe et sted, så man kan smage på resultatet ?

    mvh
  • kidcaffeine
    Espresso
    • Sep 2016
    • 585

    #2
    Riccos kører Slayer. Så vidt jeg ved, er det også der du skal henvende dig, hvis du vil købe en i DK. Kan ikke helt huske hvem, men mener der er en herinde som har været igennem processen
    Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
    Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

    Comment

    • ChristianN
      Grøn bønne
      • Mar 2014
      • 12

      #3
      Hej, tak prøver at tale med dem. Arbejder tæt ved en Ricco cafe, så gik derind i dag, og de havde en Slayer i cafeen, bad om en fladt White og fik en temmelig skuffende udgave, så ikke det bedste førstehåndsindtryk.
      Mvh
      Last edited by ChristianN; 1. April 2019, 22:45. Årsag: Stavefejl

      Comment

      • SorenS
        Grøn bønne
        • Mar 2017
        • 37

        #4
        Her link til Dansk "forhandler" http://www.blackmagicespresso.com/ telefonnr står nederst i på hjemmesiden.

        Jeg bor godt nok i nordjylland,men du er velkommen til at kommer og lege med min slayer :-)

        Comment

        • ChristianN
          Grøn bønne
          • Mar 2014
          • 12

          #5
          Hej, det lyder interessant, ringer lidt senere på ugen.
          Mvh

          Comment

          Working...
          X