Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Danske Forhandlere, Slayer

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Sted
    Nordsjælland

Danske Forhandlere, Slayer

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af hvem i DK der forhandler Slayer og som kan levere service på dem. Jeg kan godt købe én i Tyskland eller Sverige, men det er jo lidt tricky, hvis den går i stykker, så ville gerne rundt om en DK-forhandler, hvis ikke ikke de lægger for stort mark-up på?

Er der nogen som ejer en ( single group ) og som har erfaring med om de går i stykker ? Kan forstå, at der ihvertfald tidl. har været nogle mandags-udgaver i omløb.

Og endelig; findes der én på en cafe et sted, så man kan smage på resultatet ?

mvh

Mørkristet kidcaffeine's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2016
    Sted
    Valby
    Riccos kører Slayer. Så vidt jeg ved, er det også der du skal henvende dig, hvis du vil købe en i DK. Kan ikke helt huske hvem, men mener der er en herinde som har været igennem processen
    Espresso: La Marzocco Linea Mini
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Comandante C40 Nitro
    Sort: Chemex, Aeropress, den der Bodum stempelkande som alle i verden har...

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Sted
    Nordsjælland
    Hej, tak prøver at tale med dem. Arbejder tæt ved en Ricco cafe, så gik derind i dag, og de havde en Slayer i cafeen, bad om en fladt White og fik en temmelig skuffende udgave, så ikke det bedste førstehåndsindtryk.
    Mvh
    Senest redigeret af ChristianN : 1. April 2019 kl. 22:45 Årsag: Stavefejl

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2017
    Sted
    9870 Sindal
    Her link til Dansk "forhandler" http://www.blackmagicespresso.com/ telefonnr står nederst i på hjemmesiden.

Jeg bor godt nok i nordjylland,men du er velkommen til at kommer og lege med min slayer :-)

5. De følgende brugere har takket SorenS for denne post:

Jack (2. April 2019)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Sted
    Nordsjælland
    Hej, det lyder interessant, ringer lidt senere på ugen.
    Mvh

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •