E61 Group Head Thermometer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    [Købt] E61 Group Head Thermometer

    Elevate your coffee experience with Coffee Sensor. Discover precision and flavor in every brew. Innovative coffee solutions for professionals alike. Shop now!




    Så kom BF tilbudet 30% off, men man skal stadig købe for 100 euro for at få gratis fragt med tilbudskode "FS2018" ellers er fragten på 20 euro

    der er forskel på om vi giver ca 260 dkr pr. stk ved køb af 3 stk eller 410 dkr ved 1 stk.

    Nogen fra omkring Aalborg (dog kan jeg leverer i Aarhus) som er med på et fælles køb (vi skal kun være minst 3 ialt)

    Andre som vil lave fælleskøb i andre landsdele er velkommen til at arrangerer i denne tråd
    Last edited by Jack; 12. February 2019, 13:14.
    Pictures (or it didn't happen)
  • Nougatplovene
    Lysristet
    • Feb 2011
    • 113

    #2
    Jeg vil gerne være med. Kan afleveres hos en ven i Aarhus

    Comment

    • Jack
      Master Brewer
      • Feb 2016
      • 2575

      #3
      Må heller tilføje mht. levering i Aarhus det skal vær nemt og centralt, måske et samlet afhentningsted som måske kunne være en kaffebar som er med på ide'en :-)
      Pictures (or it didn't happen)

      Comment

      • EmilMR
        Lysristet
        • Feb 2018
        • 123

        #4
        Hvis muligt med levering i, eller med post til, Århus er jeg med på bestilling.
        Wilfa Uniform m/ SSP knive
        Comandante
        Behmor 2020SR
        Cafelat Robot

        Tidligere: Londinium R, Profitec Pro 600, La Pavoni, NS Oscar 1, Rancilio Silvia, Niche Zero, NS MDJ 75 mm, Obel Mito 64 mm.

        Comment

        • Hegnet
          Mørkristet
          • Sep 2017
          • 387

          #5
          Nougatplovene tænkte på mig som midlertidig modtager af hans enhed. Emil bor vist som mig i det nordlige Aarhus. Vi i Aarhus kunne evt stå for den interne distribution.

          Alternativt skal man jo bare op på 3 enheder mod Aarhus for at få direkte fragt hertil. Lad os se på antal interesserede, når vi er tættere på sidste frist for bestilling.
          DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
          MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
          Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
          Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

          Comment

          • Jack
            Master Brewer
            • Feb 2016
            • 2575

            #6
            Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
            Nougatplovene tænkte på mig som midlertidig modtager af hans enhed. Emil bor vist som mig i det nordlige Aarhus. Vi i Aarhus kunne evt stå for den interne distribution.

            Alternativt skal man jo bare op på 3 enheder mod Aarhus for at få direkte fragt hertil. Lad os se på antal interesserede, når vi er tættere på sidste frist for bestilling.
            God ide, så er vi 3 ind til nu..

            Var det en bedre ide at vi alle henter hos dig? (jeg vil stadig kunne ta med nord på hvis der er flere fra Aalborg som vil være med)
            Pictures (or it didn't happen)

            Comment

            • Hegnet
              Mørkristet
              • Sep 2017
              • 387

              #7
              Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
              God ide, så er vi 3 ind til nu..

              Var det en bedre ide at vi alle henter hos dig? (jeg vil stadig kunne ta med nord på hvis der er flere fra Aalborg som vil være med)
              Fint for min skyld. Jeg står gerne for bestilling, men hvornår lukker vi fællesbestillingen? Jack: har du bemærket, hvornår tilbuddet lukker (måske vel fredag)?

              Jeg tæller indtil nu 3 bestillinger: Jack, Emil og Nougatplovene (ego). Lad mig vide, hvis jeg har misforstået.
              DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
              MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
              Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
              Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

              Comment

              • EmilMR
                Lysristet
                • Feb 2018
                • 123

                #8
                Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
                Fint for min skyld. Jeg står gerne for bestilling, men hvornår lukker vi fællesbestillingen? Jack: har du bemærket, hvornår tilbuddet lukker (måske vel fredag)?

                Jeg tæller indtil nu 3 bestillinger: Jack, Emil og Nougatplovene (ego). Lad mig vide, hvis jeg har misforstået.
                Jeps - jeg er på. Super hvis afhentning kan finde sted hos dig. Er det i cykel afstand fra Trøjborg?
                Wilfa Uniform m/ SSP knive
                Comandante
                Behmor 2020SR
                Cafelat Robot

                Tidligere: Londinium R, Profitec Pro 600, La Pavoni, NS Oscar 1, Rancilio Silvia, Niche Zero, NS MDJ 75 mm, Obel Mito 64 mm.

                Comment

                • Hegnet
                  Mørkristet
                  • Sep 2017
                  • 387

                  #9
                  Oprindeligt indsendt af EmilMR Se indlæg
                  Jeps - jeg er på. Super hvis afhentning kan finde sted hos dig. Er det i cykel afstand fra Trøjborg?
                  Yes, cykler forbi Trøjborg på vej på job.
                  DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
                  MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
                  Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
                  Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

                  Comment

                  • Jack
                    Master Brewer
                    • Feb 2016
                    • 2575

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
                    Fint for min skyld. Jeg står gerne for bestilling, men hvornår lukker vi fællesbestillingen? Jack: har du bemærket, hvornår tilbuddet lukker (måske vel fredag)?

                    Jeg tæller indtil nu 3 bestillinger: Jack, Emil og Nougatplovene (ego). Lad mig vide, hvis jeg har misforstået.
                    Ej det er altså ikke fair, jeg læste det som du også selv skulle være med i handlen, jeg står selvfølgelig gerne for det med drop et sted i Aarhus.
                    vil bare være ked af at skulle køre bud flere steder og få det til at passe med folk er hjemme (når jeg pt. bor i Aalborg) vi skal gøre hvad som er nemmest for os alle.
                    Jeg er med uanset hvem af os som bestiller hjem :-)

                    Jeg er ikke sikker på hvor længe tilbudet køre, nu har de skiftet den banner ud hvor der stod fra 16 Nov til xxx mener det var d. 23 BF. til en anden banner med 30% off
                    men syntes det er en god ide ikke at bestille i sidste øjeblik, der skal jo også kun 3 til en handel..
                    Last edited by Jack; 18. November 2018, 22:45.
                    Pictures (or it didn't happen)

                    Comment

                    • Hegnet
                      Mørkristet
                      • Sep 2017
                      • 387

                      #11
                      OK, det giver måske god mening, at jeg ikke skal lægge ud osv., når jeg ikke selv skal have en. :-) Jeg ville bare tilkendegive min intention om at gøre det nemmest muligt for alle. Jeg kan som mimimum sagtens agere depot for enhederne til Aarhus. Jeg bor i rimelig afstand fra motorvej og bor ikke langt fra Emil. Med mindre jeg hører andet, regner jeg med, at Jack bestiller og leverer lejlighedsvist i Aarhus. Mht. fristen kunne vi for min skyld bestille senest tirsdag eller onsdag, så der er lidt luft til fredag.
                      DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
                      MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
                      Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
                      Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

                      Comment

                      • Jack
                        Master Brewer
                        • Feb 2016
                        • 2575

                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
                        OK, det giver måske god mening, at jeg ikke skal lægge ud osv., når jeg ikke selv skal have en. :-) Jeg ville bare tilkendegive min intention om at gøre det nemmest muligt for alle. Jeg kan som mimimum sagtens agere depot for enhederne til Aarhus. Jeg bor i rimelig afstand fra motorvej og bor ikke langt fra Emil. Med mindre jeg hører andet, regner jeg med, at Jack bestiller og leverer lejlighedsvist i Aarhus. Mht. fristen kunne vi for min skyld bestille senest tirsdag eller onsdag, så der er lidt luft til fredag.
                        Tak, det er god stil :-) men vi behøver ikke have udlæg, jeg går ud fra vi alle betaler med mobil pay. lad os bare sige fristen er Tirsdag,
                        er der nogen som kommer efter senere kan vi lave en bestilling mere hvis der er 3 stk. jeg tror vi bliver 2 fra Aalborg
                        Pictures (or it didn't happen)

                        Comment

                        • Jack
                          Master Brewer
                          • Feb 2016
                          • 2575

                          #13
                          Jeg må beklage tilbudet er væk, jeg har skrevet til firmaet og fået følgende svar (jeg syntes bestemt der stod fra 16-23 NOV)

                          citat
                          ------------------------------------------------
                          Hi Kim and thanks for the e-mail.

                          Unfortunately, the offer expired this night.

                          On our banner the date for BF campaign was between 16-18 of NOV.

                          But for yuu guys, we can make an exception.

                          For 3 sensors, we can make a paypal request for 105 EUR and that will include shipping.

                          Let me know and we will sort it our.

                          Cheers.
                          --------------------------

                          Jeg takker straks ja til tilbudet om 3 stk, så der er en til os her i tråden, så må vi se om der kommer et tilbud mere til Black Friday
                          Pictures (or it didn't happen)

                          Comment

                          • Hegnet
                            Mørkristet
                            • Sep 2017
                            • 387

                            #14
                            Godt at du så det nu. Snup endeligt de 3 stk.
                            DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
                            MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
                            Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
                            Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

                            Comment

                            • EmilMR
                              Lysristet
                              • Feb 2018
                              • 123

                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
                              Jeg må beklage tilbudet er væk, jeg har skrevet til firmaet og fået følgende svar (jeg syntes bestemt der stod fra 16-23 NOV)

                              citat
                              ------------------------------------------------
                              Hi Kim and thanks for the e-mail.

                              Unfortunately, the offer expired this night.

                              On our banner the date for BF campaign was between 16-18 of NOV.

                              But for yuu guys, we can make an exception.

                              For 3 sensors, we can make a paypal request for 105 EUR and that will include shipping.

                              Let me know and we will sort it our.

                              Cheers.
                              --------------------------

                              Jeg takker straks ja til tilbudet om 3 stk, så der er en til os her i tråden, så må vi se om der kommer et tilbud mere til Black Friday
                              Super at du lagde mærke til det!
                              Du kan bare lige skrive dit nr og pris, så vi kan betale dig med det samme når du har lagt ordren, således du ikke har penge ude at svæve i det uvisse :-)
                              Wilfa Uniform m/ SSP knive
                              Comandante
                              Behmor 2020SR
                              Cafelat Robot

                              Tidligere: Londinium R, Profitec Pro 600, La Pavoni, NS Oscar 1, Rancilio Silvia, Niche Zero, NS MDJ 75 mm, Obel Mito 64 mm.

                              Comment

                              Working...
                              X