Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: When in Rome...

Coffeeholic aspedersen's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense

When in Rome...

Har være en tur i Staterne det meste af oktober...så det første jeg gjorde, var at bestille en Fellow Stagg EKG. Og ja, der er taget højde for de 110 volt ved hjælp af en step-down transformer.

Virkelig lækker kedel der vil pryde ethvert hjem.

Navn:  20181105_190632_HDR.jpg
Visninger: 100
Størrelse:  19,2 KB
    /Anders

Parken
    La Spaziale Mini Vivaldi. Faema Faemina Blue Lable, First Edition 1956. Quickmill OMRE 1983. Ekstremt moddet Compak K6. Caravel de Luxe mølle 1962. Gyro Super mølle 1960/70'erne...under renovering. Hjemmelavet Miniovn Rister...men drømmer om en Aillio Bullet, eller større Byg-Selv projekt.
    https://www.instagram.com/anders_s_pedersen/
    https://www.youtube.com/channel/UCY_...sGAQA0v5B8FqNg

2. De følgende 2 brugere siger tak til aspedersen for denne post:

Jack (5. November 2018),Oxholm (5. November 2018)

Coffeeholic Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Lækkert :-) hvordan eller hvor hurtigt rammer den rette temperatur? har hørt om andre som starter med at sløve ned længe før, så de nærmest bliver ubrugelige

Coffeeholic aspedersen's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense
    Det er rigtigt at den sløver ned ca. 4 grader til Target Temp, men ikke i nærheden af ubrugelig. Måske nogle af de tidligere modeller havde problemer?

Næsten op til Max, fra 7 til 95 grader på 4:30 min. I en kaffebar ville man nok vælge den alm. kogeplade version, og tappe vandet fra en varm vands hane. Men den klare sig ganske fint I mit hjemme setup.

Og hvis man keder sig under selve brygningen...er der programmeret et lille spil der hedder Worm i det runde display. Troede først at den kom med en Error.

5. De følgende 2 brugere siger tak til aspedersen for denne post:

Jack (7. November 2018),JesperOK (7. November 2018)

Coffeeholic Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af aspedersen Se indlæg
    Det er rigtigt at den sløver ned ca. 4 grader til Target Temp, men ikke i nærheden af ubrugelig. Måske nogle af de tidligere modeller havde problemer?

Næsten op til Max, fra 7 til 95 grader på 4:30 min. I en kaffebar ville man nok vælge den alm. kogeplade version, og tappe vandet fra en varm vands hane. Men den klare sig ganske fint I mit hjemme setup.

Og hvis man keder sig under selve brygningen...er der programmeret et lille spil der hedder Worm i det runde display. Troede først at den kom med en Error.
    Tak :-) Den lyder til at være rigtig fin, det var nu heller ikke Stagg som jeg havde hørt var meget sløv til at ramme endelig temperatur.

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •