Frappe - hvilken dansk instant kaffe er bedst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Michlar
    Grøn bønne
    • Jul 2018
    • 1

    Frappe - hvilken dansk instant kaffe er bedst?

    Hej alle. Skal til st lave mig nogle Frappe drikke her i den danske sommervarme. Jeg har læst at det er Nescafe's Classic, som ikke kan fåes i DK, der er den bedste til Frappe. Men hvis man nu ikke vil til at importere det fra udlandet, og ikke har lyst til at købe sig fattig i alle de instant kaffe typer på det danske marked, så kunne det jo være rart med nogle gode erfaringer fra andre herinde, som har haft succes med en bestemt konstant kaffe mærke fra DK.
    Håber på nogle gode bud.
    Mvh.
    Michael
  • Alexpid
    Coffeeholic
    • Jan 2016
    • 1496

    #2
    Tror ikke helt dette forum er det rette... De fleste rynker på næsen af instant kaffe og om muligt endnu mere af pulvermælk som i Frappé[emoji37]

    Sendt fra min SM-N950F med Tapatalk
    Selvstændig hos Alex Kaffe.
    Udelukkende på eBar som privatperson

    Comment

    • Hegnet
      Mørkristet
      • Sep 2017
      • 387

      #3
      Måske kan du have fornøjelse af at søge på “iskaffe” på dette forum? Der findes flere gode varianter af afkølede kaffe-drikke. ;-) Lad dig ikke snyde af en opskrift, der foreslår simple ingredienser som en genvej; jo bedre kvalitet ind, jo bedre resultat (typisk). Start et sted hvor du er komfortabel. Jeg lavede i flere år iskaffe på en simpel moka pot. God fornøjelse.
      DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
      MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
      Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
      Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

      Comment

      Working...
      X