Kaffebarer Barcelona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Javauser
    Lysristet
    • Jan 2013
    • 116

    Kaffebarer Barcelona

    Hej,

    vi skal til Barcelona i ferien, og skal naturligvis også på kaffebar(er), så hvad kan i anbefale ? Har googlet og flere anbefaler Satans coffee og Nømad, kender i dem og har en mening ?

    Herhjemme (Aarhus) foretrækker jeg RS28, Great coffee samt La Cabra.
    Astoria CMA Compact CKXE, Rancilio Kryo 65 OD, Grohe Blue Pure, Swissmar Alpenröst
  • summer
    Coffeeholic
    • Jun 2011
    • 1407

    #2
    Nømad var fin for et par år siden, syns jeg.
    Søg på Barcelona her på forummet, jeg skrev 2 anmeldelser da jeg var i Barcelona.
    God tur - Husk også at anmelde når du kommer hjem

    Comment

    • Juul-Andersen
      Stamgæst
      • Apr 2014
      • 772

      #3
      Hidden Coffee er super, et stykke væk fra alt dog
      Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
      I’ve been told I like tea
      I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

      Plans stuff in my spare time ☕️👌

      Comment

      • Javauser
        Lysristet
        • Jan 2013
        • 116

        #4
        Oprindeligt indsendt af summer Se indlæg
        Nømad var fin for et par år siden, syns jeg.
        Søg på Barcelona her på forummet, jeg skrev 2 anmeldelser da jeg var i Barcelona.
        God tur - Husk også at anmelde når du kommer hjem
        Takker, Nømad skal så helt sikkert prøves, de har jo også 3-4 barer i Barcelona, så må teste dem alle. Skal nok prøve med en anmeldelse omend ikke i helt samme kaliber som dine to fine indlæg.

        Hvad med hardware butikker, er der nogle gode kaffe udstyrs shops i Barcelona ?
        Astoria CMA Compact CKXE, Rancilio Kryo 65 OD, Grohe Blue Pure, Swissmar Alpenröst

        Comment

        • Javauser
          Lysristet
          • Jan 2013
          • 116

          #5
          Oprindeligt indsendt af Javauser Se indlæg
          Takker, Nømad skal så helt sikkert prøves, de har jo også 3-4 barer i Barcelona, så må teste dem alle. Skal nok prøve med en anmeldelse omend ikke i helt samme kaliber som dine to fine indlæg.

          Hvad med hardware butikker, er der nogle gode kaffe udstyrs shops i Barcelona ?
          Det viser sig at vi bor 700m fra Nømad roasters home, så der kommer jeg nok til at hænge lidt ud. Fin kaffebar, rustikt look og kaffesække samt diverse prøver i lokalet. La Marzocco GS/3 bryggede vores espresso og flat whites, 18g bønner til 34 gram espresso, alt bliver vejet [emoji3]Jeg er desværre ikke så vild med deres mælk, men espressoen smagte fint. Lys ristet med noter af marcipan og kirsebær.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Astoria CMA Compact CKXE, Rancilio Kryo 65 OD, Grohe Blue Pure, Swissmar Alpenröst

          Comment

          Working...
          X