Barista til bryllup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Barly
    Lysristet
    • Aug 2017
    • 61

    Barista til bryllup

    Min kommende og kone og jeg prøver at finde en barista til vores bryllup, men er lidt gået død i at finde en.

    Så jeg vil høre om I kan anbefale en. Brylluppet bliver på Mors (Nordvest Jylland). Kender i nogle gode i området som tager ud til arrangementer så vil vi sætte pris på en henvisning.



    Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
  • KristianK
    Administrator
    • Aug 2009
    • 4365

    #2
    Oprindeligt indsendt af Barly Se indlæg
    Min kommende og kone og jeg prøver at finde en barista til vores bryllup, men er lidt gået død i at finde en.

    Så jeg vil høre om I kan anbefale en. Brylluppet bliver på Mors (Nordvest Jylland). Kender i nogle gode i området som tager ud til arrangementer så vil vi sætte pris på en henvisning.



    Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
    Hej Barly,

    Der er nok en del herinde, som kunne hjælpe, men det vil nok være en god idé, hvis du lige skitserer hvad du forventer af vedkommende.
    (specielt, hvis det skal være en ebar-bruger, som ikke gør det til dagligt)

    F. eks. er der stor forskel på, om vedkommende selv skal stille med al udstyr selv, inkl. vogn/bord, vand, dunke og i øvrigt al udstyr.
    Eller om du tilbyder at stille dit udstyr op, så vedkommende "bare" møder op og brygger på dit udstyr til jeres gæster.

    Hvis du ligefrem har et beløb, som du forventer at ville betale, kunne det jo også lokke nogen ud af busken
    KristianK
    En del af EspressoBar


    Følg mig meget gerne på
    https://instagram.com/kristianskaffe.dk
    https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

    Hjemmeside
    www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

    Comment

    • Barly
      Lysristet
      • Aug 2017
      • 61

      #3
      Oprindeligt indsendt af KristianK Se indlæg
      Hej Barly,

      Der er nok en del herinde, som kunne hjælpe, men det vil nok være en god idé, hvis du lige skitserer hvad du forventer af vedkommende.
      (specielt, hvis det skal være en ebar-bruger, som ikke gør det til dagligt)

      F. eks. er der stor forskel på, om vedkommende selv skal stille med al udstyr selv, inkl. vogn/bord, vand, dunke og i øvrigt al udstyr.
      Eller om du tilbyder at stille dit udstyr op, så vedkommende "bare" møder op og brygger på dit udstyr til jeres gæster.

      Hvis du ligefrem har et beløb, som du forventer at ville betale, kunne det jo også lokke nogen ud af busken
      Ja selvfølgelig.

      Lidt om det:

      Så vil det også være optimalt hvis der kunne komme en Ebar bruger, vores eneste forventning er god kaffe (læs espresso og mælkedrikke).

      Personen vil skulle tage sit eget udstyr med da vi ikke har noget espresso udstyr. Det vil være muligt at vi finder et bord og hvad der ellers kan bruges af ting som ikke relaterer sig til brygge udstyr.

      Vi kan også søger for bønner og til nød vand. Men gerne en "komplet" pakke.

      Vi tænker at kaffe udskænkning skal tage ca 1.5 - 2 time og der vil være ca 60 gæster.

      Pris kommer an på detaljerne som vi kan præsicer samme. Men vi ønsker ikke at nogen bliver snydt for sit arbejde.


      Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

      Comment

      • Barly
        Lysristet
        • Aug 2017
        • 61

        #4
        Selve brylluppet kommer til at være d. 15 september

        Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

        Comment

        Working...
        X