Frivillige til Dansk Kaffefestival

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Frivillige til Dansk Kaffefestival

    Så er det blevet tid til at få gang i de frivillige til Dansk Kaffefestival.

    Eventen foregår fredag den 18. til søndag den 20. maj i Marketenderiet, Kirsten Walthers Vej 5, 2500 Valby.

    Der skal bruges folk til brewbar, konkurrencer, servicere messestandene, entré mv.

    Så kunne du tænke dig, at deltage i tilblivelsen af årets kaffebegivenhed og dermed opleve denne på helt tæt hold, så tilmeld dig som frivillig her i tråden, eller på mail til [email protected]. Skriv hvilke(n) dag(e) du kan og evt. hvilke opgaver du helst til udføre, så forsøger vi at tage opfylde så mange ønsker som muligt.

    Alle frivillige har fri entré til hele eventen.

    Af hensyn til håndtering af de frivillige og planlægning, vil vi prioritere frivillige, som kan hjælpe mindst 1 hel dag. Kan du kun hjælpe en halv dag, så send alligevel en mail, så ser vi om vi kan passe det ind.

    Vi håber at se en masse dygtige EspressoBar brugere igen i år medvirke til, at der kan foregå et stort kaffeevent i Danmark!
    Last edited by MoBak; 25. April 2018, 13:06.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    #2
    Kan vi virkelig ikke fremskaffe en eneste frivillig bare fordi eventen er flyttet til hovedstaden? I de to år i Aarhus havde vi holdet af ca 20 frivillige sat i løbet af få dage

    Kom nu københavnske entusiaster - eller jer fra resten af landet, som gerne vil til København (Valby) og give et nap med og opleve eventen fra tætteste hold.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

    Comment

    • -E*
      Master Brewer
      • Apr 2013
      • 1949

      #3
      #hjemtilårhus
      -Sune

      Mahlkönig Kenia / OE Lido3
      Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
      Computerstyret Hottop
      Instagram

      Comment

      • Andreas Christensen
        Lysristet
        • Nov 2016
        • 55

        #4
        Ville super gerne, men er forhindret i at hjælpe i år.. :/

        Comment

        • KristianK
          Administrator
          • Aug 2009
          • 4365

          #5
          Vi har brug for alle de hænder, som vi kan mønstre, så al hjælp vil blive voldsomt værdsat.

          Jeg deltager hele weekenden og vil sammen med Griderman bemande brewbaren, som bliver en kombi af Kristians Kaffe/Espressobar da vi har måtte tænke alternativt!
          Griderman er nyeste medlem på skuden i Kristians Kaffe og er ny officiel medejer og ristemester. (meget mere om det, når vi holder åbent hus inden længe!)

          Jeg er blevet officiel forhandler af maskinerne fra Crem International og de har indvilliget i at stille nogle spritnye og lækre espressomaskiner og kaffebryggere til rådighed. Det er så fedt!

          Der vil altså være mulighed for at steame og brygge til den HELT store guldmedalje!! Kom Endelig of prøv, også selvom du er nybegynder!

          Det er jo vores egen Christian Juul Andersen, som er formand for SCA, og primusmotor på hele eventet og som tidligere har stillet op i Ebar-DM i Aarhus, der står bag det hele.
          Det bør vi alle støtte og jeg håber både at se mange af jer og jeg kan bestemt godt se for mig at jeg kunne bruge en hjælpende hånd i brewbaren, for der kommer forhåbentlig mange mennesker.... og forhåbentlig nogle gode tilbud

          Personligt, håber jeg, at I vil komme og smage min helt nye og hjemmeblandede, hjemmeprofileret og hjemmeristet espresso og filter. Den er lige som jeg vil have den, og et blødt, rundt, mildt og dejligt alternativt til meget af det andet, der ellers bliver serveret de dage

          Ellers kig forbi og bliv hængende, bare nogle timer evt. AL hjælp, støtte og support er velkommen.

          Håber vi ses!

          Mvh.
          Kristian
          KristianK
          En del af EspressoBar


          Følg mig meget gerne på
          https://instagram.com/kristianskaffe.dk
          https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

          Hjemmeside
          www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

          Comment

          • Jack
            Master Brewer
            • Feb 2016
            • 2575

            #6
            Jeg er hjemme den weekend, men syntes hotellerne i kbh er lige peberet nok den weekend, det løber pænt op hvis man kommer fra det nordjyske.

            Kan det virkelig passe københavnerne her fra ikke kan løfte opgaven

            Syntes det er et cool project, havde det været Aarhus kørte jeg gerne de 110 km hver vej for at hjælpe til
            Last edited by Jack; 7. May 2018, 05:51.
            Pictures (or it didn't happen)

            Comment

            • Weber
              Grøn bønne
              • Nov 2016
              • 39

              #7
              Jeg lægger gerne hænder til lørdag eller søndag [emoji106]

              Comment

              • Barly
                Lysristet
                • Aug 2017
                • 61

                #8
                Jeg og min kæreste har meldt os til lørdag og Søndag! Det bliver super fedt [emoji108]

                Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

                Comment

                • KristianK
                  Administrator
                  • Aug 2009
                  • 4365

                  #9
                  Priser er helt helt ude i hampen, men det er pga. VM i Ishockey vil jeg tro.
                  Jeg tilbyder gerne overnatning, men det er i Helsingør, dog gratis

                  Der vil dog være mulighed for et køre med eller låne en bil, alternativt. Nemmest med toget dog
                  KristianK
                  En del af EspressoBar


                  Følg mig meget gerne på
                  https://instagram.com/kristianskaffe.dk
                  https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

                  Hjemmeside
                  www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

                  Comment

                  • MoBak
                    Administrator
                    • May 2007
                    • 3610

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Weber Se indlæg
                    Jeg lægger gerne hænder til lørdag eller søndag [emoji106]
                    Hej Alex,

                    Jeg har skrevet dig på planen til søndag!
                    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

                    La Marzocco GS/3
                    Baratza Forté
                    Bestmax filter


                    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

                    Comment

                    • MoBak
                      Administrator
                      • May 2007
                      • 3610

                      #11
                      Vi mangler stadig frivillige!! Der er 4 der har tilkendegivet deres hjælp - det er super fedt!

                      Men vi mangler stadig folk. Jeg mindst 6-7 huller i planen fredag og mindst 3-4 huller lørdag og søndag!

                      Åbningstiderne (og dermed tidspunkterne vi har brug for hjælp) er:

                      Fredag den 18: 14-21
                      Lørdag den 19: 10-21
                      Søndag den 20: 10-18

                      Når man snakker med tidligere frivillige, er der ingen der er i tvivl! At være frivillig er både spændende og sjovt!
                      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

                      La Marzocco GS/3
                      Baratza Forté
                      Bestmax filter


                      1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

                      Comment

                      • Juul-Andersen
                        Stamgæst
                        • Apr 2014
                        • 772

                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
                        Jeg er hjemme den weekend, men syntes hotellerne i kbh er lige peberet nok den weekend, det løber pænt op hvis man kommer fra det nordjyske.

                        Kan det virkelig passe københavnerne her fra ikke kan løfte opgaven

                        Syntes det er et cool project, havde det været Aarhus kørte jeg gerne de 110 km hver vej for at hjælpe til
                        Glostrup park hotel skulle være til at have med at gøre. Der er en dommer der selv har købt derude .

                        Ellers er Kristian som sædvanlig utrolig hjælpsom ser jeg .

                        Jeg skal på ingen måde udelukke, det kommer til Jylland igen, det er i København i år da 2/3 dele af bestyrelsen bor i København. Vi har kun haft 3 måneder til at stable alt på benene, helt fra 0. Samtidig er alle mine kontakter i København, så Jylland havde været en umulig opgave at løfte desværre

                        Det er så fedt I gider støtte!! Vi og jeg har virkelig brug for al den støtte vi kan få til det her mesterskab, det har mildest talt været op ad bakke fra starten af, og et solidt rygstød fra e-bar brugerne ville være fantastisk. Hvis i år falder fra hinanden, eller ikke får den støtte som udstillere og sponsorer håber på, så forudser jeg en meget svær opgave med at videreføre mesterskabet i år 2019... køb meget gerne billet, del og like alle vores facebook opslag, det er en meget større hjælp end man skulle tro (fb.com/scadenmark - find Dansk Kaffefestival på facebook)


                        Hvis du ikke kan afsætte en hel dag, eller hellere vil komme som tilskuer, så kom forbi og drik en masse kaffe, jeg garanterer man kommer til at se en masse super spændene ting, og kan smage noget vildt lækkert kaffe!!

                        Køb meget gerne din billet inden, det er en stor hjælp for os ift. betaling af venuested
                        Bit.ly/dansk-kaffefestival

                        Sidst men ikke mindst. Alt det arbejde vi lægger i det her er frivilligt, jeg har personligt lagt i omegnene af 30-40 timer om ugen de sidste 3 måneder. Alt det arbejde er for den danske kaffescene, som e-bar brugerne er rygraden i, det gør jeg gerne, men jeg har virkelig brug for jeres støtte, ellers virker det noget formålsløs
                        Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
                        I’ve been told I like tea
                        I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

                        Plans stuff in my spare time ☕️👌

                        Comment

                        • Jack
                          Master Brewer
                          • Feb 2016
                          • 2575

                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Juul-Andersen Se indlæg
                          Glostrup park hotel skulle være til at have med at gøre. Der er en dommer der selv har købt derude .
                          Normalt er weekender de dyreste dage, ca 1250 for et værsel iflg, booking.com + ca. det samme til transport er store omkostninger for at være frivillig syntes jeg, selv om jeg bestemt er sikker på det er rigtig spændende, havde jeg boet på sjælland var der ingen betænkeligheder med at hjælpe
                          Last edited by Jack; 9. May 2018, 08:49.
                          Pictures (or it didn't happen)

                          Comment

                          • KristianK
                            Administrator
                            • Aug 2009
                            • 4365

                            #14
                            Igen, overnatning mulig hos mig (Helsingør). Lån af bil, som kan bruges til samkørsel er også muligt.
                            KristianK
                            En del af EspressoBar


                            Følg mig meget gerne på
                            https://instagram.com/kristianskaffe.dk
                            https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

                            Hjemmeside
                            www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

                            Comment

                            • KristianK
                              Administrator
                              • Aug 2009
                              • 4365

                              #15
                              Og vil I ikke alle dele på Facebook, alt det I kan, så vi hjælper til med, at der kommer mange mennesker

                              Der er mange sponsorer der har kastet krudt og penge efter arrangementet (en hel del nye) og vi skal gerne have dem til at synes om det, så vi kan gentage det næste år, hvor der så forhåbentlig er mere ro på, og vi kan få stablet hjemmebarista DM på benene
                              KristianK
                              En del af EspressoBar


                              Følg mig meget gerne på
                              https://instagram.com/kristianskaffe.dk
                              https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

                              Hjemmeside
                              www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

                              Comment

                              Working...
                              X