V: Compak E8OD hvad er den værd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Thier79dk
    Mørkristet
    • Aug 2014
    • 333

    [Vurderes] V: Compak E8OD hvad er den værd

    Hej

    Jeg har en Compak E8OD i mat blå. Den er fra december 2015. Er vel stort set først kørt ind nu.

    Hvis den skulle sælges. Hvad vil i mene prisen kunne være? Koster godt 10.000 af ny.

    Tak.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Alexpid
    Coffeeholic
    • Jan 2016
    • 1496

    #2
    Mon ikke 4-5.000 kr er lejet ift Mazzer Major klassen?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Selvstændig hos Alex Kaffe.
    Udelukkende på eBar som privatperson

    Comment

    • Thier79dk
      Mørkristet
      • Aug 2014
      • 333

      #3
      Oprindeligt indsendt af Alexpid Se indlæg
      Mon ikke 4-5.000 kr er lejet ift Mazzer Major klassen?


      Sent from my iPad using Tapatalk
      Noget af en afskrivning må man sige. Synes dog den er lidt mere “moderne” teknisk end en Major. Men ja knivstørrelsen på de 83mm er selvfølgelig sammenlignelig.

      Tak for vurderingen [emoji1303]


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Oprindeligt indsendt af Thier79dk Se indlæg
        Noget af en afskrivning må man sige. Synes dog den er lidt mere “moderne” teknisk end en Major. Men ja knivstørrelsen på de 83mm er selvfølgelig sammenlignelig.

        Tak for vurderingen [emoji1303]


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Typisk når noget sættes til salg.. nogen smider et billede uden at fortælle model og spec, andre smider bare navn og model nummer..
        vil man gerne sælge til bedste pris må man give detaljer, link og fortælle hvorfor ens vare er rigtig god :-)

        Sikkert ingen problem for dig, du har selv undersøgt en masse inden du købte og kender din kværn..

        Det mindste som man kan gøre er at linke til spec. hvor den kan købes


        Jeg kender ikke din kværn, men er sikker på den er meget bedre end Mazzer, og vil mene den ville kunne indbringe 60% af ny prisen, er det en efter tragtet kværn vil den kunne indbringe mere

        så lidt at overveje hvis du laver en tilsalg annonce :-)
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        • Thier79dk
          Mørkristet
          • Aug 2014
          • 333

          #5
          Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
          Typisk når noget sættes til salg.. nogen smider et billede uden at fortælle model og spec, andre smider bare navn og model nummer..
          vil man gerne sælge til bedste pris må man give detaljer, link og fortælle hvorfor ens vare er rigtig god :-)

          Sikkert ingen problem for dig, du har selv undersøgt en masse inden du købte og kender din kværn..

          Det mindste som man kan gøre er at linke til spec. hvor den kan købes


          Jeg kender ikke din kværn, men er sikker på den er meget bedre end Mazzer, og vil mene den ville kunne indbringe 60% af ny prisen, er det en efter tragtet kværn vil den kunne indbringe mere

          så lidt at overveje hvis du laver en tilsalg annonce :-)
          Det har du helt klart ret i. Og bestemt også selvom det er en vurdering og ej en salgsannonce jeg har lagt op. Tak for input.

          Der er ikke mange af dem i DK. Så populær herhjemme er den nok ikke. Ej heller da ingen sælger den i DK.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment

          • Jens_Muff
            Master Brewer
            • Sep 2011
            • 2615

            #6
            Jeg tror ikke, du behøver at gå under 5, og måske kan du godt være heldig at lidt mere. Jeg ville starte på 6 tror jeg (og måske 6,5 på dba). Og hvis jeg selv var på jagt ville det være et godt bud på value for money. Selvom den sikkert ikke holder prisen så godt som en Major, så synes jeg det er nogle gamle skrammede eksemplarer af Majorer, der går for under 5k.
            - La Pavoni
            - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
            - Aillio Bullet R1
            - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

            Comment

            Working...
            X