Brewista-distributør (afledt af Mokkahouse-affæren)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thniels
    Lysristet
    • May 2012
    • 105

    Brewista-distributør (afledt af Mokkahouse-affæren)

    Af vores søn fik vi til jul en Brewista-elkedel, som desværre har en defekt (slukker konsekvent ved 48° hvorefter man skal tænde den igen). Jeg har korresponderet med Mokkahouse om reparation og kørte efter aftale til Risskov med apparatet (vi har ikke længere et postkontor i Varde, og kunne så gøre en tur ud af det - og det var heldigt nok, skulle det vise sig :-)), for blot at konstatere at butikken i mellemtiden var lukket. Jeg har forsøgt at få fat i både Mokkahouse og Brewista, for at finde ud af hvor jeg så skal sende min defekte elkedel hen, men får ingen svar fra nogen af dem. Er der nogen her i denne, tæt på alvidende forsamling, som har et bud på hvem Mokkahouse kan have som leverandør? Jeg er lige på vippen til at gribe loddekolben selv.
    - Thomas Nielsen


    Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café
  • malling
    Master Brewer
    • Apr 2011
    • 4545

    #2
    Coffee hit er europæisk importør
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


    Comment

    • thniels
      Lysristet
      • May 2012
      • 105

      #3
      Det var jo det jeg sagde; ebar er kilden til al god viden. Tak skal du rigtig nok ha'. Jeg prøver at tage fat i dem.
      - Thomas Nielsen


      Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café

      Comment

      • thniels
        Lysristet
        • May 2012
        • 105

        #4
        De er saftsumig kvikke hos Coffee Hit. Et par billeder, en faktura og en enkelt email. Vupti. Enter mailman. Jeg måtte godt nok love dem at putte dem på min julekortsliste, men det er en lille pris at betale for swiftness.
        - Thomas Nielsen


        Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café

        Comment

        Working...
        X