EUREKA ATOM BREW PRO (Ny Single Doser)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #46
    Nu ryger der hurtigt lidt ekstra på den nye langom SD som 500 kr til fragt told og moms, så nemt 3 til 4000 kr oven i, men det bliver spændende hvordan den performer og kan den klare de lyse riste, prisen syntes jeg også er rigtig fin som udgangspunkt :-)

    Syntes nu Eureka er fin anyway, men den er jo heller ikke testet endnu, priserne kan vi vel heller ikke helt regne endnu, før den rigtig kommer ud på marked, bare se Wilfas uniform som nu fås fra 1800 kr, den startede noget højere.. men er tilgengæld også en kværn som sælges i bla skousen og elgiganten

    Vil man billigt med på single doser vognen er der jo også Niche Zero til ca. 4200,- kr inkl alt
    Last edited by Jack; 1. September 2019, 13:26.
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • Jack
      Master Brewer
      • Feb 2016
      • 2575

      #47
      Endelig udgave af Euruka Brew Pro som så kom til at hedde Atom Pro

      Bemærk designet er en smule anderledes på ATOM Pro og Atom SPECIALTY 75 ( Pro har fået bedre køling kan bla ses på ventilation i topen af kværnen)

      Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1
Size:	74,9 KB
ID:	231422 Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	1
Size:	61,5 KB
ID:	231423

      ATOM SPECIALTY 65 sammen med en ny kværn som jeg ikke lige fik navnet på i farten, men den er fra Atom serien med en andet display, som nu viser kværnin indstillingen digitalt, det er vist den nye trent, det gør deres Zeus også, samt et par af de nye fra Mahlkönig

      Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	1
Size:	67,2 KB
ID:	231424 Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	1
Size:	50,0 KB
ID:	231425
      Last edited by Jack; 9. November 2019, 17:27.
      Pictures (or it didn't happen)

      Comment

      • Muenster
        Lysristet
        • May 2019
        • 110

        #48
        Man kan heller ikke købe noget nyt, uden der en uge efter dukker en ny og meget smartere model op. Jeg har lige fået en Eureka Atom Specialita 75 ind ad døren for knap to uger siden. Det er ikke til at følge med ;-)
        Med venlig hilsen
        Henrik M., Esbjerg
        Nuova Simonelli Oscar II og Musica
        Eureka Mignon Specialita

        Comment

        • Jack
          Master Brewer
          • Feb 2016
          • 2575

          #49
          Oprindeligt indsendt af Muenster Se indlæg
          Man kan heller ikke købe noget nyt, uden der en uge efter dukker en ny og meget smartere model op. Jeg har lige fået en Eureka Atom Specialita 75 ind ad døren for knap to uger siden. Det er ikke til at følge med ;-)
          Med den fart eureka har haft på, kan der nemt gå to år, før det nye som de viser kommer på marked, bare se hvor gammel tråden her faktisk er, og de har først lige ramt marked..

          Tråden startede faktisk efter host 2017, hvor de viste den første gang og sidste billeder er fra host 2019
          Last edited by Jack; 10. November 2019, 01:02.
          Pictures (or it didn't happen)

          Comment

          • malling
            Master Brewer
            • Apr 2011
            • 4545

            #50
            Det er faktisk hurtigt generelt tager det mere end to år, ZM, Compak nye PK serie er blot eksempler herpå.

            Zeus er nok ikke ude før 2021/22

            Jeg forstår stadig ikke pointen med en skærme på en kværn, det er bare unødvendigt og reducere dens levetid ganske betragteligt.
            A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


            Comment

            Working...
            X