Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emne: VBM versus Musica

Administrator MoBak's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Sted
    Odder
    Jeg har haft den lille domobar engang. Jeg har ikke prøvet den head to head mod andre maskiner, men jeg husker at jeg havde svært ved at lave lige så gode skud på de efterfølgende maskiner, som på domobaren. Som sagt var det ikke head to head, så det bliver sådan lidt på fornemmelsesbasis, men min opfattelse er, at den maskine kan ét eller andet
    Administrator på EspressoBar

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Master Brewer Sonne's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2007
    Sted
    Herning
    Citer Oprindeligt indsendt af MoBak Se indlæg
    Jeg har haft den lille domobar engang. Jeg har ikke prøvet den head to head mod andre maskiner, men jeg husker at jeg havde svært ved at lave lige så gode skud på de efterfølgende maskiner, som på domobaren. Som sagt var det ikke head to head, så det bliver sådan lidt på fornemmelsesbasis, men min opfattelse er, at den maskine kan ét eller andet
    Jeg er helt på linje med MoBak. Min Domobar var seriøst temperaturstabil.
    La Marzocco GS/3 AV
    Mahlkönig K30 Vario
    Mahlkönig Vario Home m/stålknive
    La Pavoni Professional
    Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
    BLOG

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Apr 2014
    Tak. Det flugter med mine erfaringer. Havde overvejet at sælge den, da jeg har købt en Sage maskine til sommerhuset. Men med så gode smagsoplevelser bliver den ikke solgt alligevel. Tak for gode svar og input

Stamgæst ChristianS's avatar
    Registreringsdato
    Apr 2015
    Sted
    Svendborg
    En Musica er nu også ret så temperaturstabil. Jeg tvivler på, at man ikke skulle kunne lave lige så gode skud på Musicaen.
    Danmarksmester i Hjemmebarista 2016.

Kværne: Niche Zero, Santos 01
    Espresso: Alex Duetro II PID (Tidligere blandt andet en Supermoddet Oscar med bl.a. appia steamhåndtag).
    Sort: Hario V60, Chemex, Aeropress, stempelkande.

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •