Side 1 af 7 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 67

Emne: Engelsk SD kværn

Lysristet Sigh's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2017
    Sted
    Hinnerup

Engelsk SD kværn

Version 3.0: Dalla Corte Mini (modificeret), Mazzer Super Jolly Electronic med SSP red speed knive og Niche Zero

2. De følgende brugere har takket Sigh for denne post:

Tajs (5. September 2017)

Mørkristet kidcaffeine's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2016
    Sted
    Valby
    Jeg bliver altid begejstret, når nogen beslutter sig for at udfordre det etablerede marked, ved at give sig i kast med sådan en produktudvikling. Alt andet lige er flere kværne på markedet godt, og automatiske singledose kværne kunne vi bestemt godt bruge nogle flere af.

Med det sagt, så vil jeg ikke være prøvekanin Jeg ville nok være for nervøs for, om jeg kunne stole på byggekvalitet, service, alignment, etc.

Derudover er der noget ved designet, som jeg ikke bryder mig om... Det er lidt for meget Senseo til min smag
    Espresso: La Marzocco Linea Mini
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Comandante C40 Nitro
    Sort: Chemex, Aeropress, den der Bodum stempelkande som alle i verden har...

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Den kan umulig være særlig præcis alignet eller særlig høj byggekvaliter til den pris. En monolith konisk koster i USA ca. 3 gange så meget!

Men den kan måske være en okay entry level. Det er som sagt altid spændende med nyt på markedet, men der er også risikoen for at nogle lancere noget sub for at udnytte en trend.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Lysristet Sigh's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2017
    Sted
    Hinnerup
    Jeg fik bestilt én til 350£. Når den kommer om en 9-12 mdr. skal jeg nok komme med en melding! Jeg tænker den er fin som 2. kværn til andre bønner, aeropress og stempel.
    Version 3.0: Dalla Corte Mini (modificeret), Mazzer Super Jolly Electronic med SSP red speed knive og Niche Zero

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Her er tråden på coffeeforums hvor de debatterer den mest. Inkl ham der har lavet review'et (se post 234). https://coffeeforums.co.uk/showthrea...Grinder/page24

for 3000 kr inkl fragt kunne jeg have fået fem niche til samme pris som monolith'en. Monolith'en har utvivlsomt bedre alignment, og havde jeg haft fem gange så høj løn, havde jeg nuppet den.

Det sjove er, at det er de to der sammenlignes.....

for 3000 kr er min største urolighed om mine øjne går i stykker fordi den er så ustyrlig grim. jeg har nemlig ordrernr 1.

Lysristet Sigh's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2017
    Sted
    Hinnerup
    Du var vist den første backer så vidt jeg kan se... edit: ja, det kan jeg også se at du selv har konstateret. Jeg var nødt til at prøve at betale ca 30 gange før det lykkedes. På linie med det med lønnen!
    Senest redigeret af Sigh : 5. September 2017 kl. 13:35

8. De følgende brugere har takket Sigh for denne post:

PalleSN (5. September 2017)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Jeg tjekkede tilfældigt ca ti minutter før den skulle gå live på indiegogo. Så virkede den! og der var ingen knas med betaling overhovedet Så der var flere på den engelske hjemmeside der ikke fik den til 350, fordi betalingen ikke fungerede.

Jeg deler selvfølgeligt også de andre bekymringer, men til 3000 virker det til at være et rigtigt godt køb (forhåbentligt).

Det bliver spændende!

Lysristet Sigh's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2017
    Sted
    Hinnerup
    Hehe. Jeg tjekkede vel et kvarter før og der virkede det ikke endnu. Jeg har et arbejde før jeg ikke lige kan bestemme pauser og ikke så godt kan stå med min telefon, så jeg var nødt til liiiige at være på toilettet lidt for længe da pausen sluttede kl 13. Det tog desværre 12 minutter at få skidtet til at virke....

Jeg synes også 3000 er en god pris selvom produktet måske er mindre godt end anprisningen af Dave. Vi får se.

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Så er der kommet flere kværne til salg til "super early bird"-priser.

Øv bøv for dem der backede til 400£ inden de igen kom til salg til 350. Ufin metode, men så kommer de forhåbentligt i mål hurtigt!

Lysristet Sigh's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2017
    Sted
    Hinnerup
    De har allerede refunderet 50 pund til dem der betalte 400...

13. De følgende brugere har takket Sigh for denne post:

PalleSN (7. September 2017)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •