Stagg ekg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • malling
    Master Brewer
    • Apr 2011
    • 4545

    #16
    Oprindeligt indsendt af Rocco Se indlæg
    Den skal jeg lige have en gang til. Har du en Hario Buono elkedel med temperaturstyring du overvejer at smide ud?
    Nope, overveje at smide min brewista ud... fordi det er noget bras
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


    Comment

    • Rocco
      Espresso
      • Jan 2009
      • 503

      #17
      Så forstår jeg bedre.
      Jeg har kun haft den ondt par dage men den virker som sådan ret fin.

      Den fylder meget lidt og det er god. Den er rimelig nem at arbejde med. Kommer lige fra en kalita så jeg skal lige vende mig til Harios hældetud igen.

      Jeg ved ikke hvor stabil temperaturen er har ikke målt efter men jeg må også sige at min erfaring er at et par grader ingen ting gør.

      Til gengæld er hold varm funktionen virkelig god og bare det den stopper før 100 grader som var det den anden harion gør er dejligt. Den anden stod bare og buldrer når den når 100.

      Alt i alt syntes jeg den virker fint men den er bestemt ikke dårlig men jeg syntes 1250 er rimilig høj sat.
      Izzo Alex Duetto III
      Mazzer Major E

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #18
        Nu i 230v/50Hz vertion
        Brew better coffee with the gold standard of water kettles: the Fellow Stagg EKG Electric Kettle. Featuring a control-enhancing gooseneck spout, variable temperature control, and a matte black or white facade that looks stunning in any kitchen or cafe, this kettle has taken the coffee industry by storm as a world-favou
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X