Interesse for Tonino Color Roast Meter + Wile Moisture Meter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lindybrogaard
    Mellemristet
    • Mar 2015
    • 276

    #16
    Oprindeligt indsendt af lbe Se indlæg
    God idé. Det er da superbilligt for leje af VST med 50 filtre med.
    Hej Ibe

    Tak for dit svar :-)
    Med venlig hilsen

    Lindy Brogaard
    CleverCoffee ApS
    www.clevercoffee.dk

    Comment

    • krumbak
      Mørkristet
      • Mar 2008
      • 307

      #17
      Vil også være interesseret til den pris.

      Comment

      • lindybrogaard
        Mellemristet
        • Mar 2015
        • 276

        #18
        Oprindeligt indsendt af krumbak Se indlæg
        Vil også være interesseret til den pris.
        Fedt, godt at høre. Vi får lige regnet det hele igennem og der om ikke det kan lade sig gøre til den pris.
        Med venlig hilsen

        Lindy Brogaard
        CleverCoffee ApS
        www.clevercoffee.dk

        Comment

        • SweetBrikka
          Espresso
          • Dec 2012
          • 591

          #19
          Oprindeligt indsendt af Frello Se indlæg
          Hej
          Mange tak for din tilkendegivelse. Ville DKK 695 inkl. moms + fragt være en ok leje pr. måned for et VST refractometer med destilleret vand til at nulstille samt sprøjter og filtre til 50 målinger? Jeg har ikke regnet tingene igennem, men det vil nok være i dét leje, hvis det skal kunne betale sig.

          Det lyder meget optimistisk. Prisen for 100 vst filtre ligger i omegnen af 1400kr så hvordan hænger det sammen? VST er jo ikke kendt for at give store avancer til deres forhandlere. Men fedt hvis det kan lade sig gøre. Jeg går ud fra at man så selv skal købe softwaren?

          Comment

          • movin
            Espresso
            • Aug 2013
            • 630

            #20
            Til den pris ville jeg helt sikkert prøve det en måned.

            Comment

            • Frello
              Lysristet
              • Sep 2010
              • 66

              #21
              Tak for det.

              Prisen er blot en løst overslag og intet er regnet igennem. Vi er pt. ved at teste andre no-name filtre end VSTs, da disse - som du nævner - er ret kostbare. De første tests er lovende. Skulle vi køre med VST-filtre, ville prisen naturligvis blive en anden - også selvom man kan trække en håndfuld prøver igennem samme filter, før det bliver træt.

              Er VST-filtre et must? Og er der nogen, der kender til andre stykker software, end CoffeeTools App'en fra VST, der kunne anvendes?

              På forhånd tak.

              NB. Vi har droppet forhandling af Tonino + Wile, men vi undersøger fortsat muligheden for at kunne udleje VST refractometer. Det er ikke noget, vi gør for pengenes skyld, men det kunne være fedt, hvis vi kunne hjælpe andre til bedre kaffe.
              Med venlig hilsen

              Lars Frello
              www.clevercoffee.dk

              Comment

              • Chancen
                Espresso
                • Jun 2015
                • 688

                #22
                Ja jeg synes også det er rigtig billigt. Men skal vi ikke lade være med at fortælle Clever drengene det!!!

                Comment

                • Lildholdt
                  Grøn bønne
                  • Oct 2018
                  • 6

                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Frello Se indlæg
                  Hej Movin,

                  Mange tak for din tilkendegivelse. Ville DKK 695 inkl. moms + fragt være en ok leje pr. måned for et VST refractometer med destilleret vand til at nulstille samt sprøjter og filtre til 50 målinger? Jeg har ikke regnet tingene igennem, men det vil nok være i dét leje, hvis det skal kunne betale sig. (Tak for meldingen omkring Moisture Meter og Color Meter. Det er værktøjer, der er mere relevante, hvis man som kafferister eksempelvis ønsker at forbedre sin teknik for at kunne genskabe samme resultat hver gang.)

                  @SorenS; jeg læser dit "Tak" for SorenS' indlæg som om, at du deler holdningen og kunne være interesseret i at leje et refraktometer
                  Hvad er status på muligheden for at leje refraktometer? Blev idéen til virkelighed?
                  Jeg synes prislejet du nævner, lyder rimeligt, og ville gerne leje sådan en hvis det er muligt.
                  Espresso: Alex Duetto IV m. IMS 200IM og VST 20gr, Obel Mito instantaneo 75
                  Sort: Chemex 6-kops, AeroPress, Wilfa svart aroma

                  Comment

                  • Frello
                    Lysristet
                    • Sep 2010
                    • 66

                    #24
                    Hejsa,

                    Tak for interessen. Desværre vurderede vi, at interessen for at leje et refraktometer blev for lille ift. indsatsen, så vi har droppet idéen igen. Jeg beklager, vi ikke fik meldt ud!

                    Vi er fortsat meget tilfredse med vores VST-refraktometer, og kan kun anbefale det. Vi har selv købt det her: https://www.hasbean.co.uk/collection...ts/vst-lab-iii
                    Med venlig hilsen

                    Lars Frello
                    www.clevercoffee.dk

                    Comment

                    Working...
                    X