Overvejelse af salgsannonceregler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jens_Muff
    Master Brewer
    • Sep 2011
    • 2615

    #46
    Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    En salgs tråd som er kørt helt af sporet, starter flot fra sælgers side med et sølle link til dba istedet for at lave en seriøs annonce her hvor brugerne er (jeg klikker normalt aldrig på link) og bruger som kritiserer produktet,
    jeg har gjort en enkelt undtagelse at kommenterer her og ikke i salgs tråden, det ville jeg ellers aldrig gøre med mindre jeg er interesseret i at købe, kan jeg ikke li prisen ville jeg komme med et bud som jeg selv syntes ville være fair.

    Hvis jeg var sælger ville jeg lave en ny seriøs annonce her (billeder og rette info sælger)

    [Sælges] Rocket R58 http://www.espressobar.dk/forums/sho...349#post137349
    Jeg kan ikke helt se problemet i annoncen og synes som udgangspunkt, det er en uskik at tale folks salg ned, med mindre de selv spørger om en vurdering. Enig i, at prisen er til den høje side - selv ekstraudstyr som filter inkl, men det er ganske alm. på dba, hvor der typisk er lidt større afslag på prisen. Ville kun blande mig, hvis der (bevidst eller ubevidst) var tale om vildledning fx i form af forkert opgivet nypris eller andre forkerte oplysninger. Jeg synes, der skal være plads til at starte højt og sænke efterhånden, hvis der ikke er bid i køberskaren.

    Jeg synes heller ikke, det bør være forbudt at lade sin dba-annonce tale for sig selv - selvom det er en smule dovent.

    Men det er bare mine 2c
    - La Pavoni
    - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
    - Aillio Bullet R1
    - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

    Comment

    Working...
    X