Kickstarter - PERK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krumbak
    Mørkristet
    • Mar 2008
    • 307

    Kickstarter - PERK

    Måske interessant for nogen?

  • Kenneth_aarhus
    Grøn bønne
    • Jun 2015
    • 37

    #2
    Ser da ret interessant ud i hvert fald, hvis det virker bare halvt så godt, som de påstår.

    Men næsten kedeligt...
    Last edited by Kenneth_aarhus; 15. March 2017, 21:26.
    Kværn: Mahlkönig Vario Home m. stålknive, Lido 3 og en Porlex til de helt små ture
    Sort: V60, Aeropress, Stempel
    Mokka: Den billige spanske mokkakande på en gasbrænder

    Comment

    • malling
      Master Brewer
      • Apr 2011
      • 4545

      #3
      Kickstarter - PERK

      Interessant, men den er heller ikke billig, slet ikke hvis den bliver snuppet i told....

      Det er mange penge at smide for et projekt med stor usikkerhed. Der er mange af de her kickstarter der aldrig bliver til noget, men ellers fin ide.

      Men køn er den ikke, ser også noget billig ud ift. prisen, nogle af delene ser ud som noget der ikke er af højeste kvalitet.
      A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


      Comment

      • kidcaffeine
        Espresso
        • Sep 2016
        • 585

        #4
        Ser spændende ud, om ikke andet. For et år siden tror jeg, at jeg havde været meget interesseret i produktet.

        Men nu synes jeg egentlig, at halvdelen af charmen ved filterkaffe kommer af den manuelle process. Så nu er jeg ikke så voldsomt interesseret i at automatisere det Jeg kan godt relatere til, at de har fået at vide, at det næsten er "too easy"
        Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
        Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
        Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

        Comment

        • RasmusDJ
          Stamgæst
          • Mar 2012
          • 950

          #5
          Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
          Det er mange penge at smide for et projekt med stor usikkerhed. Der er mange af de her kickstarter der aldrig bliver til noget, men ellers fin ide.
          Det ved jeg nu ikke om jeg er enig i, jo bevares der er flere af dem der har været slået op, som ikke blev til noget. Den drone der var, som blev mest funded.

          Siden da, så har Kickstarter været meget opmærksomme på at de også er inden over business casen. Jeg har efterhånden backet 15 projekter, og der er endnu ikke nogen, som ikke har leveret.
          //Rasmus Bonnesen

          Comment

          • Coffee makes the world go
            Master Brewer
            • Jan 2010
            • 5082

            #6
            At rengøre et kammer der har været udsat for kaffe, med blot en klud,,,,,den køber jeg alså ikke
            heller ikke bare at skylle et brugt kaffefilter under rindende vand

            kaffeolierne vil stadig være der , specielt i filteret

            OG det er jo lige dem der er fjenden når de harsker (inden er de venner ;o)
            http://coffeesnobs.com.au/avatars/Us...drew_James.jpg

            Comment

            Working...
            X