Scanomat's TopBrewer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    Scanomat's TopBrewer

    Hvad mener i om Scanomat's TopBrewer, nogen som har prøvet den?






    Jeg syntes den ser interessant ud, selv om det aldrig bliver det samme som på en rigtig maskine
    Pictures (or it didn't happen)
  • T.Bidstrup
    Mellemristet
    • May 2014
    • 296

    #2
    Nu er det jo længe siden, at tråden blev startet (og døde), men jeg ser den så først nu.
    Jeg har prøvet TopBrewer nogle morgener på et hotel. Funktionaliteten er fin. Kaffen er ikke fin ...
    Kan stadig tælle på én hånd, hvor mange gange, jeg har brygget en perfekt kop

    Comment

    • scs
      Mellemristet
      • Apr 2016
      • 237

      #3
      Første gang "jeg prøvede" topbrewer, skulle der installeres en app, og tilmeldes betaling og jeg ved ikke hvad - det var ikke lige det jeg havde brug for en tidlig morgen i lufthavnen. Efter adskillige minutters teknisk bøvl, lykkedes det at få noget væske ud af maskinen - smagen var rædselsfuld.

      Senere har den pågældende cafe droppet App - man køber en kop og får anvist en stander. Smagen er lige rædselsfuld.

      Og det kan jo ikke være anderledes, med en fuldautomatisk maskinen i maven af standeren. Til overflod skal kaffen/mælken så transporteres gennem flere meter rør før den ender i koppen.

      Design er alt - kvaliteten af kaffen kommer i sidste række. Man kan få meget dårlig tankstation kaffe - men jeg har aldrig fået noget så ringe som Topbrewer.

      /Steffen
      _______________________________________________
      MK Vario - Rancilio Silvia
      Appia II 1-gruppe, MK K30 ES

      Comment

      Working...
      X