Vis os dit ´manuelle´ setup...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • aspedersen
    Master Brewer
    • Jan 2014
    • 1555

    Vis os dit ´manuelle´ setup...

    Kunne være sjovt at se hvad E-bar folket har stående af manuelt udstyr, lige fra håndkværne til kæmpe 3 gruppes lever maskiner.
    /Anders

    La Spaziale Mini Vivaldi, Ekstremt moddet Compak K6, Gyro Super mølle 1960/70'erne...under renovering, Hjemmelavet Miniovn Rister
    https://www.instagram.com/anders_s_pedersen/
    https://www.youtube.com/channel/UCY_...sGAQA0v5B8FqNg
  • Billen
    Lysristet
    • Jun 2015
    • 86

    #2
    Så smider jeg det første billede ind En ikke helt ny Zacconi Riviera, som er oppe og køre igen efter jeg har været nødt til at skifte rigtig mange dele. Ovnristen som den står på er for at være helt sikker på, at den ikke lukker vand eller damp ud efter skift af pakninger.
    Click image for larger version

Name:	IMAG0056.jpg
Views:	1
Size:	56,3 KB
ID:	227987

    Comment

    • Sonne
      Master Brewer
      • Jul 2007
      • 1641

      #3
      Min elskede no-nonsens Londinium I, der bare gør hvad den bliver sat til så snart man kender dens temprement.


      Og her min FAEMA Ariete Lever 1 GR fra 196x som jeg bruger på udstillinger nogle gange om året. Kæft den kan lave kaffe......

      Vedhæftede filer
      La Marzocco GS/3 AV
      Mahlkönig K30 Vario
      Mahlkönig Vario Home m/stålknive
      La Pavoni Professional
      Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
      BLOG

      Comment

      • summer
        Coffeeholic
        • Jun 2011
        • 1407

        #4
        Jeg har haft en del manuelle maskiner efterhånden, men her er de 2 der har været hos mig længst.
        Olympia Cremina 2011 og Arrarex Caravel 1.1.
        + min favoritkværn til espresso, en gammel Lehnartz, moddet med nye knive.
        Vedhæftede filer
        Last edited by summer; 29. May 2016, 00:29.

        Comment

        Working...
        X