Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rbu
    Grøn bønne
    • Feb 2016
    • 2

    Service

    Hej
    Jeg er ejer af en Schaerer coffee factory, som jeg er super glad for. Den er begyndt at brokke sig over at den vil have lavet service. Når maskinen enten har spyttet 30000 kopper kaffe ud, eller har kørt i 2 år, vil den have lavet service. Når jeg kigger på diverse hjemmesider er det typisk firmaer man henvender sig til, hvor man så tilbyder en form for servicekontrakt... Men jeg er privatperson. Er der nogle herinde der har kendskab til firmaer der udfører service på Schaerer maskiner for private???

    På forhånd tak

    RBU
  • Lineamanden
    Stamgæst
    • Apr 2014
    • 965

    #2
    Ring 40949477

    /Uldall
    Formerly Known As Uldall.
    #espressotechnics
    #lamarzoccodk

    Comment

    • frachlitz
      Stamgæst
      • Jul 2013
      • 936

      #3
      Skal du have lavet service, eller skal du bare udenom "service beskeden"?
      LMWDP #422
      La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
      Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
      Aillio Bulet R1 Pre-order
      BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

      Comment

      • rbu
        Grøn bønne
        • Feb 2016
        • 2

        #4
        Hej igen... Og undskyld mit MEGET sene svar.

        Frachlitz: Jeg tænker at det vel er for maskinens bedste at der laves service på den... Jeg har købt den brugt... Og jeg ved selvfølgelig ikke hvordan den tidligere ejer har behandlet maskinen. Jeg har selv kun brugt kildevand til maskinen... Så jeg tænker at den teknisk set er i god stand. Når det er sagt ved jeg at der er nogle enkelte defekte komponenter på maskinen. Jeg skifter det jeg selv kan skifte, inden jeg sender den til service. Mit problem er i dette tilfælde, at der er meget begrænset udbud m.h.t. reservedele til denne model.
        Jf. logbogen er maskinen intalleret første gang 26/1 2012, og har sidst fået service 30/10-2013... Service er udført af Merrild. Jeg har selv købt den omkring Juni 2014
        Udover service ville jerg være interesseret i at få adgang til service menuen, således at jeg kan ændre opsætningen af maskinen.

        Uldall: Tak for oplysnigen... Som ovenfor skrevet venter jeg lige til de ting jeg selv kan skifte er blevet skiftet

        /RBU

        Comment

        Working...
        X