Ny Silvia (?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Alexpid
    Coffeeholic
    • Jan 2016
    • 1496

    Ny Silvia (?)

    Her et link til en SCG video med en Silvia M.

    Isoleret kedel og let tilgængeligt/udskifteligt varmelegeme er nogle af opgrades på den

    Selvstændig hos Alex Kaffe.
    Udelukkende på eBar som privatperson
  • Alexpid
    Coffeeholic
    • Jan 2016
    • 1496

    #2
    Den hedder Silvia E 2016 i europa åbenbart...
    Selvstændig hos Alex Kaffe.
    Udelukkende på eBar som privatperson

    Comment

    • -E*
      Master Brewer
      • Apr 2013
      • 1949

      #3
      Bevares, at ville et mindre energiforbrug er på alle måder sympatisk, men hvis det er det de kunne præstere, noget moddere har gjort i evigheder, så er jeg altså ikke ovenud imponeret. De kunne da i det mindste have integreret en pid når de nu var i gang...

      Så synes jeg det her citat fra RancilioGroup er lidt foruroligende: "In addition, the internal parts of the coffee machine in contact with water do not release toxic substances and do not compromise the quality of the beverage in the cup." Skal jeg forstå at de dele der er i kontakt med brygvandet først er blevet giftfri i e-modellen? Jeg tror ikke det er det de mener, men det er jo faktisk det de siger...
      -Sune

      Mahlkönig Kenia / OE Lido3
      Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
      Computerstyret Hottop
      Instagram

      Comment

      • Alexpid
        Coffeeholic
        • Jan 2016
        • 1496

        #4
        Ifølge videoen er det kedlen der er lavet i et nyt materiale som er bly og messing fri - kobber måske?

        David fra kaffemekka har også flere gange med bekymring nævnt de materialer de lidt billigere "espressomaskiner" bruger, som kommer direkte ned i koppen ved brug...
        Selvstændig hos Alex Kaffe.
        Udelukkende på eBar som privatperson

        Comment

        Working...
        X