Ny partner hos EspressoBar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristianS
    Coffeeholic
    • Apr 2015
    • 1012

    #31
    Lige en strøtanke mere:

    Man kunne også hive nogle af de engagerende tråde op og samtidig lave dem til små nyheder på forsiden.

    Som for eksempel med trådene om en cupping-klub i Aarhus, hjemmebarista-tråden, nyt i bønneklubben, etc.
    Danmarksmester i Hjemmebarista 2016.

    Kværne: Niche Zero, Santos 01
    Espresso: Alex Duetro II PID (Tidligere blandt andet en Supermoddet Oscar med bl.a. appia steamhåndtag).
    Sort: Hario V60, Chemex, Aeropress, stempelkande.

    Comment

    • Kaffe T
      Master Brewer
      • Nov 2013
      • 2263

      #32
      Spændende at høre om, Kristian. Thumbs up.

      Lige et par hurtige kommentarer:
      Det er noget af det samme som driver mig til at lave radio om kaffe ... Nemlig at nå ud til den almindelige kaffedrikker - dem som er bare en smule nysgerrige på at vide mere (det er jo langt fra alle der er det). Og så gøre viden om kaffe let-tilgængelig. Se http://smagefter.dk/kaffe/

      Jeg har valgt radio, fordi der findes så meget tekst ... og så meget video om kaffe .... Radio er en anden tilgang.

      Selvfølgelig vil jeg også nævne espressobar undervejs i min podcast. Når det er relevant. Men ville være super, hvis sited her var mere tilgængeligt - netop de ting, du er inde på.

      En anden lille kommentar: jeg er ofte inde og læse her UDEN at logge ind. Det gider jeg kun at gøre, hvis jeg har noget at skrive. Så jeg tror sagtens at mange af de ikke-logget ind læsere i statistikken kan være medlemmer, som ind imellem skriver.

      Og det med at logge ind med FB eller google konto ... jo, nogen ville sikkert gerne det ... men mange er også trætte af det spind af tracking og opsamling af data på os forbrugere, som gemmes til evig tid og som sælges til markedsføringsformål. Så please lav det ikke om så man KUN kan logge på med FB eller google konto.
      Radio om kaffe og smagssansen http://smagefter.dk/kaffe/
      Podcast på engelsk om kafferistning Coffee Roasting Navigated

      ~ Kunsten er at kunne orientere sig med smagssansen ~

      Comment

      • KristianK
        Administrator
        • Aug 2009
        • 4365

        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaffe T Se indlæg
        Spændende at høre om, Kristian. Thumbs up.

        En anden lille kommentar: jeg er ofte inde og læse her UDEN at logge ind. Det gider jeg kun at gøre, hvis jeg har noget at skrive. Så jeg tror sagtens at mange af de ikke-logget ind læsere i statistikken kan være medlemmer, som ind imellem skriver.

        Og det med at logge ind med FB eller google konto ... jo, nogen ville sikkert gerne det ... men mange er også trætte af det spind af tracking og opsamling af data på os forbrugere, som gemmes til evig tid og som sælges til markedsføringsformål. Så please lav det ikke om så man KUN kan logge på med FB eller google konto.
        Hej Kaffe T

        Tak for dine bemærkninger. Bare lige kort...
        Jeg havde ikke selv haft den tanken at man læste med uden at logge ind. Det undrer mig, at man skulle gøre det, men kan sagtens se det. Jeg bruger selv meget funktionen "ulæste" og på den måde kan jeg hurtigt få et overblik over tråde jeg ikke har læst. På den måde giver det mig værdi synes jeg.

        Tro mig... der kommer ikke solo-FB login.... jeg har ikke været på det medie i 5 år... og gør hvad jeg kan for at undgå det
        KristianK
        En del af EspressoBar


        Følg mig meget gerne på
        https://instagram.com/kristianskaffe.dk
        https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

        Hjemmeside
        www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

        Comment

        • KristianK
          Administrator
          • Aug 2009
          • 4365

          #34
          Oprindeligt indsendt af ChristianS Se indlæg
          Fedt, fedt indspark!

          Derfor kommer jeg lige med et par kommentarer.

          Håber mine kommentarer kan bruges til noget og ikke er for meget 'tom luft'.

          Glædelig jul!
          Tak for kaffe! sikke en smøre
          Fedt at du gad tage dig tid.. jeg skal nok vende tilbage

          Bare lige for god ordens skyld, så er nogle af mine tanker, blot tanker og jeg ved reelt ikke helt om nogle af tingene slet ikke giver mening.
          Nogle vil se det som meget kommercielt, andre vil se det som en styrkelse. Der er vi nok ligeså forskellige, som hvis vi skulle stemme til Folketingsvalget og det er kun sjovt og en udfordring.

          Jeg håber det giver noget dynamik og forbedringsforslag/ændringsønsker og nogle gode diskussioner.

          Jeg håber at alle kender mig godt nok til at forstå den tone det er skrevet i

          Tak igen!

          Mvh.
          Kristian
          KristianK
          En del af EspressoBar


          Følg mig meget gerne på
          https://instagram.com/kristianskaffe.dk
          https://www.facebook.com/Kristianskaffe.dk/

          Hjemmeside
          www.kristianskaffe.dk og www.lejenbarista.dk

          Comment

          • ChristianS
            Coffeeholic
            • Apr 2015
            • 1012

            #35
            Oprindeligt indsendt af KristianK Se indlæg
            Tak for kaffe! sikke en smøre
            Fedt at du gad tage dig tid.. jeg skal nok vende tilbage

            Bare lige for god ordens skyld, så er nogle af mine tanker, blot tanker og jeg ved reelt ikke helt om nogle af tingene slet ikke giver mening.
            Nogle vil se det som meget kommercielt, andre vil se det som en styrkelse. Der er vi nok ligeså forskellige, som hvis vi skulle stemme til Folketingsvalget og det er kun sjovt og en udfordring.

            Jeg håber det giver noget dynamik og forbedringsforslag/ændringsønsker og nogle gode diskussioner.

            Jeg håber at alle kender mig godt nok til at forstå den tone det er skrevet i

            Tak igen!

            Mvh.
            Kristian
            Velbekomme - tid har jeg i grunden rigeligt af for tiden. Håber ikke, du får ordforstoppelse.

            Jeg er helt med på, at det er upolerede tanker pt. Det er mine selvfølgelig også.
            Danmarksmester i Hjemmebarista 2016.

            Kværne: Niche Zero, Santos 01
            Espresso: Alex Duetro II PID (Tidligere blandt andet en Supermoddet Oscar med bl.a. appia steamhåndtag).
            Sort: Hario V60, Chemex, Aeropress, stempelkande.

            Comment

            • Lars Sørensen
              Mellemristet
              • Feb 2010
              • 243

              #36
              Spændende visioner, Kristian. Det er altid godt med nye inputs!
              Mit kaffegrej
              Hverdag: La Spaziale Mini Vivaldi II, Mazzer Major.
              Hyggegrej: La Pavoni Professional 49mm, Porlex Mini.
              Sort: Chemex 6 cup, Aeropress, stempelkander, Wilfa WSCG-2.
              Reserve/udlån/(måske)til salg: Rancilio Silvia v3 m. PID.

              Comment

              Working...
              X